מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחיאירוע מוחי טיפול לקוי

אירוע מוחי טיפול לקוי

15/12/16 21:36
6 תגובות

אימי כבת 53 קיבלה אירוע מוחי איסכמי לפני כשנה אירוע מאוד קשה לא היום בטוחים שתחזיק ימים ,היא יצאה מזה עם שיתוק קשה בצד השמאלי. בבית לוינשטיין הייתה שלושה וחצי חודשים יצאה משם במצב של הליכה מאוד איטית עם מקל, משום מה את היד לא טרחו לשקם עבדו איתה בריפוי בעיסוק רק על התחום הקוגנטיבי, ביד פשוט לא נגעו. אני הבת שלה כרגע מטפלת בה בנוסף עושה לה תרגילי פיזיותרפיה מידי יום בהחלט ישנה תזוזה ביד כאשר אני מבקשת ממנה להזיז אותה ,אומנם קטנה מאוד אך עדיין ישנה. אני מאמינה שאם היו עובדים איתה בבית לוינשטיין גם היד הייתה חוזרת לתפקוד לפחות חלקי . כיום היא מקבלת ריפוי בעיסוק בכללית ושם בהחלט עובדים באופן ניכר על היד הפגועה. האם גם אחרי שנה ניתן לשקם את היד במצבה הנוכחי ?? האם יש כאן עילה לתביעה מול בית לוינשטיין? שכאן בזמן האמת לא פעלו כפי שנדרש מהם.


תגובות

שלום סתיו,בנוגע למה שלא עשו בבית לווינשטין ולגבי עילה לתביעה לא אוכל ליעץ לך,
אך מה שכן אוכל לומר מנסיוני בתור אדם שמטפל גם במיקרים אלו, אני נחשף להרבה אנשים שתוך כדי העבודה השיקומית
שהיתה להם בבית חולים עם המרפא בעיסוק: או שסבלו מכאבים עזים תוך כדי הטיפול והנסיון לעבוד על טווחי התנועה
או שלא התקדמו כלל ולכן הוחלט לקדמם בפן אחר.
מה שכן אני יכול לומר, שגם כיום שהיא עובדת על "היד הפגועה", מתוך ניסיון, אני מציע לך לשלב טיפולים ברפואה סינית אצל מטפל שזהו תחום טיפולו,בכדי להאיץ ולשפר את התהליך. ניתן לעבוד גם על שיפור המוטוריקה וגם על הפוגה בכאבים במידה ויש ובכך בריפוי בעיסוק יוכלו להתקדם בצורה יותר משמעותית.
בהצלחה.

55יהוגה
17/12/16 0:47

ממליץ על הידרוטפיה

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
18/12/16 15:32

עדיין קיים פוטנציאל שיקומי על ידי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק.
חשוב להעריך האם היד ספסטית והאם יש מקום לטיפול להורדת הספסטיות על ידי זריקות בוטוקס.

שלום.אינני רופא.אני מציע להתרכז בשיקום מעכשיו והלאה..אינני מציע טיפול אגרסיבי ליד משום סוג שהוא :לא שיאצו לא פלדנקרייז לדעתי ומניסיוני הם לא מתאימים לבעיות שיתוק .דיקור סיני לא מזיק ולא מועיל אבל נותןהרגשה טובה .לשאלתך לגבי תביעה יתכן שבתקופה הראשונה היד ספסטית.היד התנפחה .היד לא הגיבה כלל.כאבה והכאיבה .אינני חושב שצוות ריפוי בעיסוק יעשה מלאכתו פלסתר ויזניח יד סתם.

סמדר-איתן
13/01/17 11:34

הגיל השלישי -עזרים שמקלים על קשישים בחיי היום יום. עזרים לקימה, אכילה, ניידות, רחצה, נעלים לרגליים נפוחות, כושר לקשישים בבית, עזרים לקימה, עזרים לישיבה, עזרים לרכב, עזרים למשחקים לייעוץ 0546963056

אתר הגיל השלישי http://www.thirdage.co.il

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
27/01/17 13:36

כדאי להתייעץ עם נוירולוג לגבי הפוטנציאל השיקומי של הגפה.
חשוב להעריך את מידת הכוח והטונוס המוגבר. ביד ספסטית ניתן גם לטפל בהזרקות בוטוקס מקומיות כל מספר חודשים תחת בדיקת EMG