מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר גרשון פינק
מנהל יחידת הריאות במרכז הרפואי קפלן.
דר-ניסים-אריש
דר-ניסים-אריש
בוגר הפקולטה לרפואה האוניברסיטה העיברית, ירושלים. מומחה ברפואה פנימית ובמחלות ריאה . רופא בכיר ביחידה למחלות ריאה במרכז הרפואי שערי צדק.
אורנה יריב
אורנה יריב
www.PhysioClick.co.il יועצת בכירה לפיזיותרפיה. פיזיותרפיסטית משנת 1989. בעלים, מנכל״ית ויזמית של פיזיוקליק- PhysioClick : המרכז הארצי לייעוץ מהיר, לווי והתאמה של פיזיותרפיה פרטית, מתוך מאות פיזיותרפטרפיסטים פרטיים בכל הארץ ובכל התחומים. טיפול בקליניקה, ביקור בית או יעוצי פיזיותרפיה און ליין . www.PhysioClick.co.il מרצה בכנסים וקורסים בארץ ובחו״ל למדתי באוניבסיטת תל-אביב ובית חולים "אסף הרופא".  מאז עוסקת בעיקר בחולי ריאות בגילאים השונים. בעבר 10 שנים במכון פיזיותרפיה ב"מכבי" בתחום האורטופדי, ובבית חולים ״ לניאדו״ בשיקום ריאות ובמחלקת ילדים בתחום הנשמתי. כל 30 שנות עבודתי עשיתי אלפי ביקורי בית למטופלים שסבלו מבעיות מכל הסוגים: בעיות אורטופדיות, נשימתיות, תפקודיות ועוד. שנים רבות טיפלתי בחולי CF כולל ליווי לחו"ל להשתלת ריאות. השיתתפתי בקורסי ריאות וכנסים רבים בארץ ובבלגיה. חברה באירגון ERS האירופאי למחלות ריאה. מוזמנים: https://physioclick.co.il
כמונינשימהעצה/עזרה בעיות בדרכי הנשימה

עצה/עזרה בעיות בדרכי הנשימה

01/03/17 9:09
2 תגובות

מזה כמה שנים אני סובלת מאלרגיות ודלקות בדרכי הנשימה. אני בת 69
זה מתחיל עם הסינוסים והאף הפרשה מימית שמהר מאד הופכת למוגלתית.
בו בזמן הגרון הופך מודלק ומתחילות דלקות באזור הריאות.
דלקת בריאות יחד עם הפרשה בלתי פוסקת מהסינוסים עם גודש הולך ומתעצם בעיקר בחזה עד שאיני יכולה כבר לנשום, עם ציפצופים וחירחורים קשים. וזה היה פעמיים בשנה בעונות המעבר כשמזג האויר לא יציב. הייתי מקבלת כמה סבבים של אנטיביוטיקה שעצרה את התהליך אבל לא חיסלה אותו.
השנה בדצמבר, בינואר ובפברואר היו לי התקפים שכאלה עם כמה סבבים של אנטיביוטיקה. האנטיביוטיקה עזרה עד גבול מסויים ואז השיפור נעצר. כעט הרופאה שלי נתנה לי אחרי כל סבבי האנטיביוטיקה אסטרואידים.
האסטרואידים זה דרך ללא מוצא ומאד מפחדת מזה. אני ממש מיואשת ובדיכאון מוחלט מהמצב..........
אנא עיזרו לי , אם ידוע לכם פתרון אחר או דרך אחרת לריפוי או איזו תרופה שאינה בסל הידועה לכם היכולה לעזור
אשמח אם תחזרו אלי גם ישירות למייל שלי ל- mirra48@walla.com


תגובות

אין לך מה לחשוש מאסטרואידים. נדיר שרואים אותם בכלל בחלל...
מצד שני, אני מטופל בסטרואידים - משאף סטרונאז' לטיפול בדלקת כרונית של מנהרות הנשימה.
שתי הזרקות קלות לכל נחיר כל לילה לפני השינה.
פותח את הנשימה, אין חרחורים, דום נשימה קטן ומועט, מעט גודש בעיקר יבש.
עזר לי מאוד.
אף אוזן גרון. זה המומחה.

mirra48
02/03/17 10:03

,תודה מושון. קיבלתי את המשאף לאף אבל גם סטרואידים (כדורים) לשיעול ולגודש בדרכי הנשימה בחזה.וזה מה שמפחיד אותי, שהגוף יתרגל ויתמכר לסטרואידים האלה.