מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
6 תגובות

יש לסוכרת 2 אינספור תוספים מסייעים, מחילבה ועד כרום ומגנזיום ואנטיאוקסידנטים...איך מחליטים אם ואת מי כדאי לקחת?


תגובות

מינרבה1
12/02/13 11:01

מגנזיום - אני לוקחת כתרופה, בגלל חוסר

עכשו אני רואה צמח שלא שמעתי עליו - האפקטיביות של צמח הפאסוצ’אקה ידועה מזה מאות שנים בטיפול בסכרת באוכלוסיה הכפרית בפרו.

במחקרים קליניים שנערכו בצמח הפאסוצאקה נמצא שהוא מסייע ומייעל את פעולת האינסולין בספיגת הגלוקוז בתאי הדם ומסייע בהורדת ייצור הגלוקוז בכבד ובכך יכול לסייע בהורדת רמת הגלוקוז בדם.

צמח הפאסוצ'אקה מוכר אולי לאוכלוסיה הכפרית בפרו אך לא לעולם המערבי במובן שלא מוכר חקר שלו שעומד בקרטריונים המקובלים בעולמנו. מטרת חקר שכזה היא לקבוע האם צמח מרפא זה או אחר יעיל למטרה זו או אחרת,מנגגנון פעולה משוער או מוכח, באם כן מה המינונים הנדרשים כדי להשיג השפעה באוכלוסיות שונות (גיל, מצב רפואי וכו' ) וכן מידע בטיחותי הנוגע לתופעות לוואי, תגובות גומלין , למי אסור וכו' . לי לא מוכר מידע שכזה ובכלל נא ראי תשובתי בהקשר לחולי סוכרת ותוספי תזונה בטיפול עצמי. אשמח לקבל ממך כל מידע הנוגע לנסיונות הקליניים שאת מספרת עליהם ובתנאי שיעמדו באמות מידה מערביות מקובלות

מינרבה1
14/02/13 20:47

התנסיתי בצמח הנ"ל, לא הועיל, ההתנסות לא נמשכה זמן רב מדי, גם מתוך חשש.

חשש מוצדק לגמרי .... כדאי להעזר באפשרויות נתמכות מדע ויש כאלה ....

תשובה לד"ר דינה ראלט - צמחי מרפא בסוכרת -
מאד לא מומלץ לחולי סוכרת ליטול צמחי מרפא לטיפול במחלתו ולההפך לרופא של עצמו. לעומת זאת טוב יעשה אם יהפוך למרפא של עצמו בעזרת תזונה נכונה ופעילות גופנית מותאמת .
אכן קיימים תוספי תזונה רבים שיש להם השפעה על מחלת הסוכרת והמדדים שלה . ההתאמה חייבת להיות אישית - רוקח קליני מומחה בתוספי תזונה - בתאום עם מומחה הסוכרת / רופא משפחה ותוך כדי מעקב צמוד.
הסוכרת מסוכנת לחיים בשני הקצוות שלה : רמות גבוהות מדי של סוכר בדם וגם רמות נמוכות מאד שלו ! מכאן גם יש הרבה חשיבות לבחירת של מותג / ייצרן ספציפי אמין של תוסף התזונה שייצר מוצר עקבי בהשפעותיו.
בכל מקרה אין להחליף טיפול תרופתי בתוסף תזונה לטיפול עצמי !!!