מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
12/02/13 13:36
1 תגובות

שלום רונית היקרה,

אשמח לשמוע מה דעתך בנוגע לתוספי תזונה לילדים, המשולבים בתוך דמויי ממתקים - דובוני הגומי ומטבעות השוקולד למיניהם, שמתיימרים להכיל ויטמין C, אכיניצאה, מולטי ויטמין וכו\' - האם תוספי תזונה כאלה בכלל מומלצים לילדים ואם כן, האם השילוב שלהם בתוך הממתקים אכן אפקטיבי?


תגובות

תמי יקרה , את שואלת שאלה חשובה !!!
תהליכי הייצור של הממתקים מחייבים הליכים שונים ביניהם חימום וכן תוספת של חומרים ממתיקים, מעבים וכו' . חלק מהויטמינים כמו למשל ויטמין C או תוספי תזונה כמו אומגה נהרסים ומתקלקלים בחום . לאחרים תגובות גומלין עם חומרי הצבע והממתיקים .אלו רק דוגמאות .... ניתן לסמוך על התכולה שהיצרן טוען לה רק באם ימציא תעודת אנליזה מפורטת עבור כל אוצוות ייצור !!
בנוסף - דעה אישית - אני שונאת תחליפים ! אם רוצים לתת לילד ממתק (אני לא אתן סוכריה אך אולי רק שוקולד מריר ) תנו ממתק . אל תלבישו לו את התוסף בדמות ממתק !!
ככל איני ממליצה על מתן מולטיויטמין לילדים ללא סיבה אישית מיוחדת ואם רוצים לתת צמח מרפא כעזרה לתסמיני מחלה חריפה אז כדאי לתת אותו לפי ההוראות ערום וללא תחפושת