מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
13/02/13 17:54
2 תגובות

בעקבות דלקת חמורה בגוף הכוללת הפרשות ודימומים,קיבלתי כורכום 6000 מ\"ג ביום ועוד פקטאסול c באבקה ועליי ליטול כף ביום.חוץ מזה קיבלתי רפאסאל 1 גר .שאלתי היא: איך עליי ליטול את התוספי מזון /יום-לילה? האם כמות גדולה יותר יכולה להזיק? בתודה


תגובות

אני מניחה שרופא התווה לך טיפול ברפאסאל 1 ג"ר שהתוויותיו מוכרות לי . ממי קבלת את תוספי התזונה המצויינים ? בעקרון איש מקצוע מיומן היה צריך להמליץ לך איזה תוספים ליטול , כמה ואיך.
כן נטילת כמויות גדולות של כורכום עלולה להזיק.
כורכום עשוי להפחית קרישיות של הדם ועלול לגרום לדימום - אתה מציין שמזה סבלת/סובל.
היות ואיני מכירה אותך , מצבך הרפואי וכו' יקשה עלי לחוות דעה האם המלצות תוספי התזונה שניתנו לך אכן יכולות לסייע לך. חוות דעת כזו מצריכה ייעוץ מעמיק האורך לפחות שעתיים ולשמו אני זקוקה למסמכים ומידע. בכז - אנסה לסייע במעט ברמת המוצרים שהזכרת .
איזה כורכום אתה נוטל ? תוסף תזונה ? אבקה שנרכשה בחנות תבלינים ??הכמות היומית של 6 ג"ר שציינת שאתה נוטל עלולה להיות ענקית או זעומה ....עלולה להכיל חומרים מזהמים, עלולה לא להכיל חומר פעיל וכו'.
למה אתה ומי שהמליץ לך מצפים שיעזור ?? - לכורכו מין יש פעילות מוכרת ונתמכת בנושאים של מיחושי קיבה .
מינון יתר של כורכומין עלול לפגוע בכבד , יצא לי לראות תופעות לוואי גם לא במינוני יתר !!

שימוש בכורכום אסור לחולים במחלות מסויימות - למשל כבד וכיס מרה , לנוטלי תרופות מסויימות - נוגדי קרישה ועוד.
לגבי התכשיר השני שאתה מציין שלוקח - איני מוצאת קשר לתסמינים מהם אתה סובל ...
נטילת תוספי תזונה במיוחד על ידי אנשים שאינם בריאים ומטופלים בתרופות כדאי שתעשה לאחר ייעוץ עם איש מקצוע מוסמך שיוכל גם להעניק ליווי לתהליך ותמיד בשיתוף ידיעה ופעולה עם רופא המשפחה המטפל .

חוסר-אונים
15/02/13 21:29

תודה רבה עזרת לי מאוד.
נתורפאת נתן לי את הכורכומין של אלטמן לשם פעילותו האנטי דלקתי,ומתחושת הבטן ומקריאת מאמרים כל כורכום נראה לי שהכמות מוגזמת עבורי לכן שאלתי ,אני מודה על תשובתך.