מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
14/02/13 11:21
3 תגובות

הי רציתי לשאול לגבי ילדה שרגישה ללקטוז האם כדאי לתת לה תוסף מזון?

והאם כאשר ישנו חידק הליקובקטור האם מומלץ על פרוביוטיקה בנוסף לאנטיביוטיקה?


תגובות

sharon62
14/02/13 12:25

האם גרעיני צי'ה מחליפים כדורים להורדת כולסטרול?

ממש לא !!!!
אם כבר - קיים מחקר קטנטן (67 משתתפים) שהראה תועלת מסויימת בשימוש בזן אחר ממשפחה זו למטרת הורדת רמות כולסטרול LDL.
קיימים הרבה אמצעים אחרים כדי לסייע...
החלפת טיפול תרופתי כדאי שתעשה בהתייעצות עם רוקח קליני שגם מומחה בתחום תוספי התזונה ובשיתוף וידיעת הרופא המטפל . ספציפית לגבי צ'יה גם ולא רק היות ורשום בישראל כמזון (לא כתוסף תזונה) אין מידע מהימן הנוגע לכמויות חומרים פעילים בכל משלוח המגיע לארץ ממקורות אספקה שונים.

תשובה ל peri104 - ילדה שרגישה ללקטוז
רגישות או אי סבילות ללקטוז שונים ממחסור באנזים המפרק לקטוז . קיימות גם דרגות שונות של חסר , בייעוץ חשוב לדעת מה האבחנה המדוייקת והאם בכלל התבצע ברור.
ברמה עקרונית קיים תוסף תזונה המכיל לקטזין - האנזים המפרק לקטוז .
אני אישית חסידה של הפעלת המנגנונים הטבעיים בגוף ומיצוי האפשרויות האלה לפני אספקה של תחליפים הגורמים לגוף "להתעצל " יותר.
ניתן להמליץ על הרגלי תזונה מסויימים, פרוביוטיקה איכותית ועוד אך הכל בהתאמה אישית ובהתייחס לאבחנה הקיימת.
חשוב להדגיש שכל האמור צריך להתייחס גם לעובדה שהילדה חייבת לקבל אספקה יומית מומלצת של סידן על מנת לגדל עצמות בריאות וחזקות להמשך חייה. כמו שציינתי זמינות הסידן ממוצרי חלב היא הטובה ביותר וגם נקודה זו צריכה לקבל התייחסות בהמלצה על הפתרונות הטובים ביותר.

H.Pylori
רצוי מאד לשלב בטיפול תכשיר פרוביוטיקה איכותי במינון של 4-5 בליון חיידקים 2-3 פעמים ביום . יש לשמור על מרחק 2 שעות לפחות מהאנטיביוטיקה.