מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
27/02/13 13:41
1 תגובות

שלום לכולם! אפי מכירה אותי מקהילת \"תמיכה נפשית\", וקבוצת \"הכן גופך לקיץ\". ראיתי אילו דברים נפלאים אתם כותבים על דגים, אני לא אוהב לאכול דגים, אבל אכתוב כמה דברים מעניינים על דגים וגם דבר חשוב. 1. אפי איך הצלחת לאתר כתבה מ-ynet משנת 2003? 2.פעם בתוכנית \"בחדר של חני\" גם ילדים לימדו איך לבשל מתכונים שלהם, וילדה אחת לימדה להכין \"קציצות טונה\". 3. מי שאוהב את התוכניות של \"ישראל אהרוני\" ב-2006 היו שני פרקים שבהם הוא בישל עם בתו \"תמרה\" מתכון 1 דג ים בתנור \"פלמידה לבנה\" עם ירקות שורש. מתכון 2 בפרק אחר \"טאג\'ין קציצות דגים\" עם דג \"מוסר ים\". הפרקים האלו כמובן ישנם באתר \"מאקו\", אבל למי שלא ראה ורוצה לראות יהיה נחמד עם מישהו יעביר בלינק את הפרקים לקבוצה, אני פשוט לא יודע לעשות את זה. 4. מטיוליי בטבע ליד ביתי ישנו \"קיבוץ אפק\" ויש לו בריכות דיג, וכל שנה יש שם ציפורים נודדות שגם נהנות, ואמרו לי שיש ציפורים שהחליטו לתת לעצמן אזרחות ישראלית, במקום להמשיך לאפריקה לחורף, ויכול להיות שזה בגלל שפע הדגים. \"הטבע מספק לבעלי החיים כל מה שנחוץ\" ועכשיו לגבי הקטע האחרון שרשמתי עם גרשיים בהתחלה ובסוף, עכשיו הדבר החשוב! שיהיה לכולנו חג שמח וכשר, וגם דגים לשובע וביתיאבון! אבל בזמן שאתם מתענגים עם מעדני הדגים, אל תשכחו שיש אנשים שהיו רוצים לאכול מה שאתם אוכלים ולא יכולים להרשות לעצמם, כי אין להם כסף. אז ארגוני הצדקה ידאגו שלא יהיו לגמרי רעבים בחג, אבל מיש יכול אפילו דרך רשתות המזון, תרמו בבקשה כפי יכולתכם, ואם אנחנו בפורום דגים, אז בהחלט ניתן לתרום \"טונה וסרדינים\" והעיקר חג שמח ושבע לכולם!


תגובות

אפרת_זיו
מנהל קבוצה
לשעבר מנהלת הקהילות והמדיה החברתית של כמוני.קופיהוליקית, צרכנית אינטרנט אובססיבית, ישנה למרחקים ארוכים, מתמודדת עם מחלה אוטואימונית הפוגעת במפרקים וברקמות החיבור של הגוף.
28/02/13 1:02

תודה שיוש :)