מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
07/03/13 19:24
3 תגובות

מה דעתכם על הרשימה שלי \"אוכל זה כמו כסף\" ?

מהיבט כזה ראו איך קל להסביר את התופעות המוכרות בהשמנה והרזיה.

* חוסר פעילות גופנית (לפני עידן האינטרנט הרי היינו חייבים לזוז כדי לשרוד וחוסר תנועה נבע רק מחוסר יכולת לזוז, אולי אין מספיק אוכל?)

זה מקביל לתחושה של אין כסף, שהיא כאין איתות אזעקה למצוקה. איתות כזה גורר ביטול כל שימוש בכספי חשבון העובר ושב (אין כח לכלום, אכילת יתר) והחמרת הקנסות על פידיון חסכונות (קשיים בהרזייה).



* פעילות גופנית יומית והרבה חדווה בחיים

מקביל להמון כסף זמין ותחושה של עושר. זה מביא לביטול כל הקנסות והעמלות כך שההתנהלות בין חשבון העובר ושב ובין חשבונות החיסכון הופכת לדינמית ומותאמת צורך (אין צורך באכילת יתר וקל לרזות).



* דיאטה דלת קלוריות

משולה להפחתה בהכנסה שתגרור בעקבותיה (לשם אבטחת הכלכלה העתידית) החלטה להעברת יותר כספים לחיסכון ולהגברת הקנסות על משיכת כספים ממנו (השמנה עתידית).


תגובות

מינרבה1
08/03/13 12:07

הבעיה היא שדיאטה דלת קלוריות, לא אחת יקרה מאוד, מה שיותר בריא , יותר יקר במדינה שלנו.

ד-ר-דינה-ראלט-PhD
מנהל קבוצה
מדענית (ביולוגיה של התא) חובבת רשתות תקשורת בגוף ומחוצה לו.  
08/03/13 12:13

אני מליצה על חצי צלחת ירקות...וירקות הם לא יקרות :-)

אלכס
09/03/13 1:17

לצערינו זה לא תמיד נכון למשל עכשיו אחרי מתקפת הארבה ואדי יעלו מספר ירקות שעיקר גידולם בדרום או שיש את הירקות המתימרים להיות אורגניים או בתקופה שאין גשם וכך הלאה וכך הלאה סיבות בלי עין הרע לא חסרות ותמיד יש תרוץ כז\ה או אחר להעלות מחירים מטורפות במחירי הירקות.ככלל כל המאחלים הבריאים כביכול או דיאטטיאים הם יקרים מאוד בדרך כלל לא כל הצדקה..