מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
peri104

peri104

מנהל קבוצה
25/04/13 21:50
0 תגובות

בלינצ\'ס גבינה

אופן ההכנה:

1. מכינים את החביתיות: מנפים לקערה את הקמח, מוסיפים את הסוכר והמלח ומערבבים היטב. מוסיפים את הביצים ואת החלב בהדרגה, מערבבים היטב. מוסיפים את תמצית הווניל והחמאה המומסת ומערבבים שוב. מעבירים את הבלילה דרך מסננת על מנת להיפטר מגושים קטנים שאולי נוצרו.



2. מחממים מחבת בקוטר 26 ס\"מ על גבי להבה בינונית. מורחים את המחבת במעט מאוד חמאה. יוצקים למחבת כמות של כשליש כוס מהבלילה, מטים את המחבת כך שהבלילה תצפה את כולה בשכבה אחידה ודקה. מטגנים דקה או שתיים ורק עד שהבלילה מתייצבת. אם החביתיות מזהיבות יתר על המידה יש לקצר את זמן הטיגון או להנמיך את הלהבה. בעזרת תרווד או מרית הופכים לצד השני ומטגנים טיגון קצר. מעבירים לצלחת ועורמים את החביתיות בערמה. מצננים בזמן שמכינים את מלית הגבינה.



3. מכינים את המלית: בקערה טורפים את הגבינה עם הביצה, סוכר, תמצית וניל, גרידה ומיץ לימון מנפים פנימה את הקמח וטורפים לתערובת חלקה.



4. מרכיבים ואופים: מחממים את התנור ל-200 מעלות. משמנים תבנית בגודל 20X30 ס\"מ בחמאה. מניחים במרכז כל חביתית 2-3 כפות של מלית הגבינה. מקפלים את השליש הימני של החביתית ומעליה את השליש השמאלי, מקפלים מלמעלה ומלטה לקבלת ריבוע סגור מניחים באופן חופף בתבנית האפייה כשהתפר כלפי מטה. מברישים ב-20 גרם חמאה מומסת ובוזקים מעל 2-3 כפות של סוכר. אופים כ-15-20 דקות ועד שהבלינצ\'ס מזהיבים מעט. מוציאים ומגישים מיד.



5. ניתן להגיש עם רוטב פירות יער: בסיר קטן מביאים לרתיחה את פירות היער, הסוכר, הרום והמים. מנמיכים את הלהבה ומבשלים עוד 5-10 דקות עד להצטמצמות הנוזלים. שומרים בקירור עד להגשה

בתיאבון !


תגובות