מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
ד

ד"ר יעקב בן שאול

מנהל קבוצה
04/05/13 16:53
3 תגובות

גלי המוח הינם תדרים חשמליים בעוצמה של כעשירית וולט שהמוח מפיק בפקודות השונות או באחסון מידע. הגלים, שמקורם ביונים שעוברים בין הסינפסות, מסומנים באותיות יווניות. גלים אלה נמדדים כבר שנים רבות. מתי נפעיל את הטלוויזיה בכוח המחשבה? בקרוב. ואיך זה קשור לתוחלת חיים רבה יותר?


תגובות

כמה מהר לדעתכם נסתובב כולנו עם "E-טאטו מח" שישדר ביננו את גלי המח שלנו? אולי ביננו ובין מחשב מרכזי?

http://www.kurzweilai.net/e-tattoo-monitors-brainwaves-and-baby-bump

היכולת להפעיל טלוויזיה בכוח המחשבה, קיים אצל כל אחד מאיתנו.
צריך רק לפתח את הקוהרנטיות המתאימה בין אורכי הגל השונים ובחלקים השונים של המוח.
טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטלית עושה את זה מאוד יפה.
http://www.tmt.org.il/?page_id=664
בזמן התרגול, באופן פשוט וטבעי, כל הפעילות המוחית נרגעת.
התודעה מתנסה במצבים יותר ויותר שקטים שלה, עד שהיא מגיעה למצב השקט ביותר ואז היא עובר מעבר (transcends) למצב זה שבו אין כל פעילות מחשבתית שהיא.
המצב המיוחד הזה - תודעה טרנסנדנטלית - הוא המצב האנושי ה-י-ח-י-ד שמפעיל את כל המוח בשלמותו.
כל חלק וחלק, בכל רחבי-הגל.
זה מביא לחשיבה צלולה, לזיכרון טוב, ליכולת לפתור בעיות בקלות, ל-IQ גבוה יותר (כן! גם אצל מי שעבר כבר את אמצע שנות העשרים של חייו), לחשיבה מוסרית, ליותר אינטליגנציה ויצירתיות, יותר אושר ועוד.

ד--ר-יעקב-בן-שאול
מנהל קבוצה
05/05/13 15:57

במיוחד עבורך קרל אונורה "בשבח האיטיות": "למרות הספקנות שהיתה לי קודם, הפכה המדיטציה לחלק משגרת יומי. אני עושה הפסקות קצרות, כעשר דקות בכל פעם, כדי לעשות מדיטציה באמצע היום, ויש לכך השפעה ניכרת. אני חוזר לשולחני רגוע, עם מוח צלול" (עמ' 117). אגב, בהודעה הקודמת להודעה שלך נשלחנו למאמר באתרו של ריי קורצוויל. נדמה שמזמן לא היו בסמיכות כזו שתי הערות הקשורות לגלי המוח, שמבטאות טוב יותר את המרחק בין מזרח למערב או בין העבר לעתיד בנושא.