מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
07/05/13 21:46
1 תגובות

קרם גבינת שמנת עם פירות יער וביסקוויט פיסטוקים מתוך \"שף\"



המרכיבים:

לקרם הגבינות

4 חלמונים

7 כפות (50 גרם) אבקת סוכר

250 גרם גבינת מסקרפונה

1 מכל (250 מ\"ל) שמנת מתוקה, מומלץ מחלב כבשים



לרוטב פירות היער

1/2 כוס פטל שחור, טרי או מוקפא

1/2 כוס אוכמניות, טריות או מוקפאות

לבישול פירות טריים:1/4 כוס מים מיץ מ1/2 לימון



לביסקוויט הפיסטוקים

1 כוס קמח מלא

1 כוס (100 גרם) פיסטוקים טחונים

1 כף דבש

50 גרם חמאה קרה, חתוכה לקוביות

1 ביצה, טרופה

1 כפית אבקת אפייה

1/2 כפית קינמון טחון



ההכנה:

1. קרם הגבינות: מקציפים את החלמונים ואבקת הסוכר לקצף בהיר ותפוח. מוסיפים את המסקרפונה והשמנת ומערבבים בתנועות קיפול עדינות לקבלת קרם אחיד. מאחסנים במקרר שעתיים לפחות (אפשר עד יומיים).



2. פירות היער: שמים בסיר את הפירות המוקפאים ומבשלים עד שהנוזלים רותחים. אם מבשלים פירות טריים, מוסיפים 1/4 כוס מים ומביאים לרתיחה. מסירים מהכיריים ומוסיפים את מיץ הלימון. מצננים לטמפרטורת החדר (ואפשר להכין עד יום מראש ולאכסן במקרר).



3. הביסקוויט: שמים את כל מרכיבי הביסקוויט בקערה (או בקערת המערבל עם וו הגיטרה) ולשים לבצק אחיד ורך שאינו דביק. עוטפים את הבצק ומאחסנים שעתיים במקרר.



4. מחממים תנור ל-150 מעלות ומרפדים תבנית תנור בנייר אפייה.



5. מקמחים קלות משטח עבודה ומרדדים עליו את הבצק לעלה בעובי כחצי ס\"מ. חותכים לריבועים בגודל 5 ס\"מ ומניחים בתבנית. אופים כ-20 דקות, עד שהביסקוויטם משחימים. מוציאים ומניחים לצינון (אפשר להכין עד יום-יומיים מראש).



6. הרכבת המנה: מעבירים את קרם הגבינות לשק זילוף. מניחים בתחתית כל צלחת כף מרוטב פירות היער, מניחים ביסקוויט ומזלפים עליו מקרם הגבינה. חוזרים על סדר הפעולות עוד 3 פעמים (סה\"כ 4 שכבות) מניחים בעדינות כמה פירות בראש המנה ומגישים מיד.


תגובות

מינרבה1
07/05/13 22:11

tasty