מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
ארי

ארי

מנהל קבוצה
18/06/13 14:36
2 תגובות

מי רוצה לשתף? נראה שאף אחת לא רוצה לדבר על המשבר הנוראי הזה שקופץ עלינו פתאום באמצע החיים


תגובות

הי ארי יקרה. בתור מנהלת קהילה, שישבה לעיתים שעות מול "קהילה שותקת". אני רוצה לעודד אותך ולאמר לך שאינני מבינה בדיוק תהליכים אינטרנטיים אבל דבר אחד הבנתי - לוקח הרבה מאוד זמן ומחשבה עד שנוצרת קבוצה אמיתית חיה, נושמת, מדברת, מתקשרת. ולא משנה עד כמה הבעיה שהועלתה בוערת, תרתי משמע.
צריך להעלות תכנים, מאמרים, סיפורים, שאלות....עד, שהילד הולד וגדל. אל תתיאשי.
אני עצמי מתכוונת, להביא לקהילה את ד"ר יפה, שמתמחה בהרמונים טבעיים ואת ד"ר עירון, שהוא רופא פנימאי העוסק בצמחי מרפא שיש לו מה לאמר בנושא. מכירה אותם?
אני חייבת לאמר לך שאת לא לבד מסביבי, נשים רבות, כמוך, כל אחת בדרגה אחרת, שחשות, שחייהן התהפכו - שינה, מצב רוח, יובש בעור, ירידה בחשק מיני - כל אחת והסיפור או הסיפורים שלה.
וכמובן, השאלה הנצחית: "הורמונים כן או לא?".
אני אבקש מחברה שלי שהיא מטפלת סינית לכתוב כמה מעצותיה כאן.
היא מטפלת מופלאה ואני כבר הולכת להתקשר אליה לבדוק מה היא יכולה להעניק לנו....
אורית

ארי
מנהל קבוצה
22/07/13 8:29

הי אורית היקרה, תודה על המשוב, במקרה אני מכירה את ד"ר יפה, אני ברוב יאושי הגעתי להרבה מקומות בחיפושי אחרי מזור, ד"ר יפה יקרן ביותר, שלח אותי לעשות בדיקות רוק בחו"ל, כי רק דרך הרוק לדבריו אפשר לראות מצב ריאלי של ההורמונים, לדבריו דרך בדיקות הדם זה לא מדוייק, הביקורים אצלו יקרים בטירוף, ולא התרשמתי ממנו לטובה, הפסקתי את הטיפול אצלו, אני מנסה הומאופתיה, למרות שקלונקס לצערי הינו הכדור היחיד שמצליח להרדים אותי בסוף, לגבי החשק המיני, זה סיפור מצער בפני עצמו, זה להרגיש פחות אשה...