מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
3 תגובות

בת אל יקרה. גם אני לא הצלחתי לראות את הפוסט שלך (אולי כתבת אותו תחת שם אחר?), ניתוח הוא בהחלט עניין טראומטי. פתאום הגוף שלך לא בשליטתך. וגם הכאבים....בת כמה את?, האם מתוכננים לך עוד טיפולים? ובעניין ההתמודדות. לי באופן אישי עוזר מאוד להעמיד לפני מודלים, שמתמודדים עם אותם דברים באופן חזק ואופטימי - כשאני רואה אותם אני מבינה, שאפשר אחרת, אפשר להמשיך, למצות את החיים ולהתקדם. האם לך יש מודל כזה? מי מסייע לך? שתפי אותנו יותר בחוויה שלך הפיזית והרגשית כדי שנוכל לענות לך באופן מדויק יותר למה שאת חווה.

בינתיים אני מקווה שאת משתפרת לך מיום ליום.

אורית


תגובות

בתאל14
מנהל קבוצה
11/08/13 11:07

אורית תודה! המשך הפפוסט הוא למעשה בתגובה שלי אל שירי. הלוואי ואמצא דמות שעברה את זה והתמודדה נהדר . מצד שני אני לא מאחלת לאיש ניתוח חלילה... אבל אם כבר יש מישהו שעבר דבר דומה אשמח למצוא אותו.

בת אל יקרה. אני חושבת, שישנם רבים שיכולים לשמש מודל להתמודדות. בכנס של "כמוני" , הופיע פסקל פרץ, שאיבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת מחרידה. לאחר שעה של הרצאה איתה, נדמה לי שכמעט כולם רצו להיות פסקל פרץ עם או בלי רגליים. נראה היה שהיא מינפה את כל מה שקרה לה להתפתחות אישית מדהימה. הפכה לאלופה פאראולימפית, חיה בזוגיות נפלאה ומגדלת שתי בנות מתוקות.
הבחורה מלאת אנרגיה ושמחת חיים מתפרצת. לראות אותה זה להבין, שהחיים זה איך שלוקחים אותם. נסי לקרוא עליה. אולי בכלל בזכותך אני אעלה כאן בקשה בפורום שהגולשים יספרו על אנשים מעוררי השראה וכך כל אחד יוכל לבחור לו את המודל, "עושה לו את זה". מה דעתך?
אורית

בתאל14
מנהל קבוצה
14/08/13 21:19

אני בעד . אלה מודלים שבהחלט נותנים מוטיבציה. כל עוד מבינים שההחלמה וההשלמה לוקחת זמן אחרת אדם שזקוק למודל יראה בדמותו שלו דמות כושלת וחלשה.