מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
ד

ד"ר יעקב בן שאול

מנהל קבוצה
05/09/13 22:58
6 תגובות

שנה טובה לכולם, מה דעתכם על להציב יעד לקבוצתנו לפחות ל- 100 משתתפים כדי שנוכל לכנס חומר רציני על התמודדות עם בעיית השינה? אם כל אחד מאתנו יביא לקבוצה עוד 2 חברים, נגיע לזה במהירות. דעתכם?


תגובות

BENO1952
06/09/13 4:19

ומה זה יתן ? :)) אנחנו נישן טוב יותר?? :))
ההתמודדות תישאר,והפיתרונות ברובן רחוקות כמו האופק,,
המערכת הרפואית אינה ששה לטפל בבעיות השינה שכרוכות במקרים רבים בבעיות פיזיולוגיות.כמו במקרים רבים הן מעדיפות "למלא" בתרופות את ראשך וגופך ולא בנתינת הפיתרון האמיתי.
שנה טובה,,,לכככוווולללללםםםםםם ,,:)

ד--ר-יעקב-בן-שאול
מנהל קבוצה
06/09/13 13:07

אנחנו ישנים כדי לחיות. כאשר לא ישנים מתרחשת ירידה בתפקוד המוחי, פגיעה בארגון המוחי, פגיעה במצב הרוח, בזיכרון ובריכוז. אני מאלה שמאמינים שבמידע הניתן לאנשים, טמון חלק מהותי מהטיפול והעזרה. לכן, אני כאן. מי שידע יותר - יש סיכוי שגם השינה שלו תהיה טובה יותר.

BENO1952
06/09/13 14:20

:) יודעים,יודעים,,אממה? :),מידע אינו מספיק,,צריך מעשים. אין פתרונות במקרים רבים שלא על ידינו,,אלא בידיי אחרים,,במקרה ע"י הרפואה והרופאים ואי אפשר להעמידם מול קנה אקדח או רובה ולהכריח שיעשו את הנידרש,, :)
יש את הדרך שמתרחבת היום והיא הרפואה הפרטית.
ברגע ששמים לרופא מעטפה על השולחן הוא ימצא את הפיתרונות המעשיים לכך.
כמו שטענתי בפני אחד הרופאים,,"ד"ר אני בטוח שאם הייתי שם מספיק כסף על שולחנך,היית מביא את חדר הניתוח אלי הביתה ואותך ומתקן את שצריך על מנת שאוכל לישון הייטב,," כמובן שחיוך רחב נימרח על פרצופו,,

אריה-מור
06/09/13 15:20

שבת שלום.אכן מסכים עם הדעה שלא כמות האנשים קובעת.עלינו ליצור קשר עם מרכזים רפואיים המטפלים בנושא,רופאים שיסכחמו לתת חוות דעת.ולנסות ליצור קשר דווקא על הגורמים הרפואיים הרלונטיים לבעיות הספציפות.כמובן שככל שיווספו אנשים נהפוך לרלוונטים יותר.כעת לצערי אני מתלבט לקראת הלילה 2 בונדורמין או 2 נוקטורנו,או אולי בכלל אמביאן?

BENO1952
06/09/13 15:25

חחחחחחח,,,נחמד לך,,

אין לנו כלים להשפיע על מחקרי הרפואה אבל אני כן חושבת שיש הרבה ידע בידינו, ידע שאנחנו לא מנצלים. ראו בקבוצה שלנו שפועלת כמה שבועות הוצעו כבר כמה הצעות חכמות שאני מאמינה שהיות ואנחנו החוקרים של עצמנו כדאי לנסות מה שנראה לנו הגיוני. לי למשל מאוד עזר לקחת תוסף מגנזיום. אז בואו נהיה קצת חוקרים ונעלה כאן את תוצאות ניסויינו.