מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
מינרבה1

מינרבה1

מנהל קבוצה
07/09/13 9:38
3 תגובות



בשבת האחרונה נפלתי מסולם בבית שלי ושברתי חוליה בגב L1.

הכאב והסבל קשים מאוד אך אני אתאושש כמו תמיד.

במהלך התאונה הזו נגלתה לפני שוב כל כיעורה של מערכת הבריאות בישראל.

בחדר המיון ביצעו את הבדיקות הרגילות כולל CT כדי לברר את גודל הנזק. לקראת חצות הכאב גבר ואחות נתנה לי משכך כאבים. בתוך חצי שעה הגלולה הזו כמעט גמרה אותי, קוצר נשימה והזעת יתר הכניסו אותי לחרדה . מאחר שאין מי שישמע אותך, החלטתי לקום מהמיטה ולצאת למסדרון. אלה היו עשרה מטרים הכי ארוכים בחיי. במסדרון נאחזתי במשקוף כדי שלא אתמוטט שוב. אחות שעברה במקרה הביאה מייד כיסא גלגלים והשיבה אותי. שוב בדיקות כולל אקג . הגלולה לא התאימה לי וביקשתי לצאת על כיסא הגלגלים החוצה מחדר המיון כדי לנשום אוויר.בשלוש לפנות בוקר מצאו לי מיטה במחלקת אאג כי האורטופדית מלאה. שוב הציעו לי את אותה גלולה ,סירבתי ולקחתי אדוויל שהבאתי מהבית. שכבתי במיטה הזו כמה שעות בלי להצליח לעצום עין. בבוקר באה האחות האחראית והודיעה לי שרופא מאורטופדית יגיע אלי בשעה 11 בערך. הרופא הגיע ,שאל כמה שאלות ואמ...

שאל כמה שאלות ואמר לי \" יש לך שבר בחוליה צריך לקבע אותך עם מתקן קיבוע, אני רושם לך רצפט ויגיעו אליך כדי למדוד לך\".

אחרי כשעה הגיע בחור עם כמה מתקני קיבוע בכמה גדלים. \"שמי אלי , באתי להתאים לך את הקיבוע שמאוד יעזור לך\". הבטתי בו בדאגה רבה וחששתי ממנת הכאב הנוספת שעומדת ליפול עלי שוב. \" באיזה קופת חולים אתה?\" כללית השבתי לו. \" או , זו בעיה אין לי הסכם עם קופת חולים כללית והמתקן עולה 1200 ₪\". נדהמתי ! מה זה אומר שאלתי. \"אני אעשה לך הנחה 20 אחוז, אבל דע לך שקופת החולים לא תחזיר לך את הכסף\". בשלב הזה הגיעה האחות הראשית והביעה שמחה על כך שהולכים לקבע אותי, זה יעזור לך מאוד היא אמרה. הסברתי לה שאני נדרש לשלם 1200 ₪ עבור המתקן הזה. שאלתי אותה , מה עושה מי שאין לו לשלם עבור המתקן הזה שיכול להציל אותו משיתוק בגפיים במידה ויעשה תנועה לא נכונה עם גב לא מקובע.

האחות אמרה לי שהיא תפנה למוקד קופת חולים כללית בבית החולים ותברר עבורי.

אמרתי לאלי מוכר המתקנים- אני אתקשר אליך בתום הבירורים. הוא השיב שאין לו בעיה כי הוא בחנו בקומת הכניסה לבית החולים.

האחות חזרה ואמרה לי יש לך כרטיס פלטיניום? אמרתי כן. שוחחה בטלפון שוב ואמרה לי אתה צריך לשלם ואחר כך לבקש החזר.

בינתיים הגיעה אשתי ומייד הלכה לחנות של אלי. אחרי עמידה על המקח מכרו לי את המתקן ב840 ₪.

הרופא שב לקראת ערב ואמר לי תשאיר עליך את המתקן הזה יום ולילה לפחות בשבועות הקרובים.

האחות אמרה לו , הוא לא מקבל תרופות וגם משככים הוא משתמש בשלו מהבית , אז אולי שיצא הביתה. אני מייד אמרתי שהיא צודקת. הרופא בחן את נתוני הבדיקות ואמר ליאם מחר ערב ראש השנה תהיה הקלה אני משחרר אותך. בערב חג שוחררתי ורק היום הצלחתי להגיע לספר לכם. לא חשוב ששילמתי מס בריאות 1800 ₪ בחודש במשך עשרות שנים. לא חשוב שאני לא הולך לרופאים. לא חשוב כל המשלימים למיניהם. חשוב רק אם יש לך כסף לשלם על הטיפול ברגע שאתה צריך אותו. כי אם אין לך אתה פשוט מת!



מוטי החלמה מהירה שנה טובה מצער מאד לקרוא את הדברים מקווה שתיתאושש מהר ולא תיזקק למערכת הבריאות הציבורית וגם אנחנו לא , הדברים אינם מפתיעים אבל בהחלט יוצרים תחושה קשה.

10 hours ago via mobile

יצחק טאוב ליבי לך מוטי.מנסיוני אני יודע כמה חוליות בגב \"עושות צרות\" אבל אני מופתע שאתה מופתע.אתב לא קורא עיתונים כל מה שכתוב נכון.לי ישביטוח נוסף הראל ובעיניין אחר מיתקן אחר שעולה 150 אלף הותקן בליבי הם לא רוצים להחזיר אל חמישית מהסכום בטענה של הגדרת מהות האביזר.תאמין לי הם כאן בשביל לא לשלם.

8 hours ago

Gad Harel מוטי שנה טובה...תהיה בריא..לא יאומן עניין הבריאות..זה הכול מזל..אם א לא הולך לפרטי..א יכול רק להתפלל..לי קרה לאחרונה משהו בעניין אבנים בכליות וופיספסו בגדול..צריך ל משהו בקשר לזה!

2 hours ago

Ruth Ben Israel צר לי לשמוע על הקורות אותך ואני מקוה שאתה מרגיש כבר יותר טוב


תגובות

מינרבה1
מנהל קבוצה
היכן רשימת החברים ?
07/09/13 9:39

מדובר במוטי אמיר

מוטי שלום
ראשית מקווה שאת החש בטוב יותר ובשלבי החלמה מתקדמים.
שנית, אודה לך באם תיצור איתי קשר כדי לקבל פרטים נוספים על האירוע במטרה לבדוק את הנושא לעומק במספר אספקטים כגון:
א. מדוע בית החולים לא מכסה את עלות הקיבוע - למיטב ידיעתי כל הטיפול הרפואי במסגרת האשפוז צריך להיות על חשבון בית החולים.
ב. עלות המקבע - בהנחה, שיש הסבר מדוע בית החולים לא צריך לכסות את עלות הקיבוע , לא סביר לי שבית החולים מתיר לספקים פרטיים לעבוד שם, ללא כל פיקוח על התעריפים שהוא גובה.

בברכה
שמוליק - האגודה לזכויות החולה
itayby@012.net.il

מינרבה1
מנהל קבוצה
היכן רשימת החברים ?
08/09/13 8:39

את הקורות אותו ראיתי בפייסבוק, אין לי קשר איתו, אנסה לאתר אותו