מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
30/09/13 10:54
1 תגובות

רספוטין חבר יקר מה שלומך ? איזה כייף לראות אותך כאן , הרבה זמן שלא נכנסתי לכאן , אני עדין במרכז יום מסיים בדיוק בעוד חודש , שמח לבשר לך שיצאתי מהדיכאון לגמרי , עובד עדין ברבע משרה בחנות המחשבים , מקווה שהפרוייקט שלך ממשיך להתקדם , נקי מסמים לגמרי כבר שנה וחודשיים תמימים , מרגיש טוב באופן יציב , לא שלא בא לי לעשות שאכטה מידי פעם אך הידיעה שמה שתעשה לי השאכטה אחר כך עוצר את הדודה ואני מונע מעצמי סבל מיותר אחר כך , מתי אנחנו נפגשים ? היית רוצה שנכניס עוד מישהו או מישהי למפגשים שלנו ומדברים על הדיכאון ועל האפשרויות לצאת ממנו ? או שנמשיך בלימוד שלנו ... יש לי דוקא חשק לתת מהניסיון שצברתי בדיכאון שלי לאנשים שנמצאים כרגע במצב דומה , אני חושב שיש לי מה לתת ולעזור וזה יתן לי הרגשה טובה , כי אז ארגיש שהדיכאון שהיה לי לא בא לחינם והוצאתי ממנו משהו לפחות ... מה אתה אומר ?


תגובות

רספוטין
מנהל קבוצה
30/09/13 13:14

היי אינטרוול,
שלומי טוב, תודה, לאט לאט חוזר לעניינים אחרי שהחגים האלה די שיבשו לי את הקצב הטוב של ההתקדמות.
שמחתי לקרוא שיצאת מהדכאון ושאתה עקבי וממשיך במסגרת התעסוקתית שלך, זה חשוב מאוד לשמירה על יציבות.לגבי העישונים ....אתה יודע מה דעתי.
לגבי הלימודים....העדיפות שלי היא שתגייס אדם מנוסה ובעל ידע כמו שחבר שלך היה..אין ברצוני לעסוק בתאוריות אלא ללמוד מהמסורת.
החשק שלך נחמד ובהחלט יכול להועיל גם לאחרים רק אם אתה רוצה לנהל מפגש של הסובלים מדכאון חשוב שיהיה מנחה ושתהייה תוכנית. הרעיון של מפגש שבו כל אחד מספר את הצרות שלו לא נראה לי מושך במיוחד כשבנוסף לכך לי אין מה לתרום יותר מידי במפגש שכזה.
אם תצליח למקד את המפגש בנושא סכיזופרניה אוכל לתרום יותר.
שמחתי לקרוא ממך