מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
יעל בשור

יעל בשור

מנהל קבוצה
17/10/13 7:18
1 תגובות

לקראת שבת

מה מכינים אצלכם לשבת? האם יש גיוונים למאכלים שאתם מכינים לאנשים שלא יכולים לאכול מאכלים מסויימים? כלומר, מכינים מאפה מסויים אבל מכינים ממנו מנה קטנה לאדם עם סכרת או צליאק בצורה שונה?

אנחנו מתארחים מחר אצל חברה עם צליאק, אני צריכה להביא קינוח ואביא גם מוקפץ וסלט. במוקפץ יש רוטב סויה אז אשתמש בסויה נטולת גלוטן. לקינוח עוד לא ברור לי מה אכין אבל אני חושבת להכין עוגת שוקולד נמוכה שאת 5 כפות הקמח בה, אחליף ב 5 כפות קורנפלור וכך כולם יוכלו לאכול.

עוגת שוקולד טעימה - מקור חני פרבר

200 ג\"ר שוקולד מריר

200 ג\"ר חמאה

כוס סוכר

5 ביצים מס.2

5 כפות קמח תופח (או קורנפלור עם קצת א. אפיה לרגישים לגלוטן)



ממיסים את השוקולד החמאה והסוכר במיקרו, פולסים של 15 דקות כל פעם. מקררים קצת. מוסיפים את הביצים אחת אחת ומערבבים אחרי כל הוספה. מוסיפים את הקמח או במקומו את הקורנפלור עם קצת א. אפיה. שופכים את התערובת לתבנית 24 או 26 (זה טוב לשתי התבניות, רק הוגבה משתנה) ואופים 18-20 דקות בחום בינוני. לשמור שהעוגה לא תתייבש אלא תישאר רכה באמצע. אפשר להגיש עם גלידה או רוטב פירות אבל אנחנו אוהבים אותה ככה.


תגובות

בן-דויד
17/10/13 14:59

מאכל משפחתי שלנו: פנדה - ערבוב של שמנת וקקאו. טעים מאד. אמי גם נהגה להכין בטוסטר חצאי פיתות עם זעטר, גבינה צהובה, שמן זית ועגבנייה.