מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
varduku

varduku

מנהל קבוצה
12/11/13 21:19
2 תגובות

CRPS – תפילה לחורף



אלוהים היקר,



אנו בניך ובנותיך, אלו, הנחשבים למיוחדים ביותר מנפלאות יצירותייך, מהצד האיכותי יותר של יצירותייך, אלו שאתה מעמיד אותם בפני ניסיונות קשים, מורכבים, מאתגרים, מתישים, ו-וואלה, באלוהים אין לנו מושג איך אנחנו מצליחים לעמוד בכך,

כן, אנחנו ילדיך אשר פרגנת להם את התסמונת הארורה ה-CRPS, כדי שילמדו משהו בחיים האלו, פונים אליך בבקשה, בתפילה, בתחינה כי תחליט כבר אם זה קיץ או חורף, אתה מבין, שינויי מזג האוויר האלו מביאים אותנו למחוזות אפלים וחשוכים, פסיכים אגרסיביים, דכאוניים משהו.



אתה מבין? זה גורם לסביבה שלנו לשקול אם להוציא לנו צו הרחקה, לא חראם?! 0-: (-:



אה, ואם בחורף עסקינן, אנא עשה שהרוחות לא יהיו כאלו חודרות, לא יהיו כאלו כואבות, לא יהיו כאלו מפלחות או חותכות.

שהקור לא יקפיא, לא יכאב ולא ידקור,



שנמצא את הבגד המושלם, מהבד הנכון, עם התיפור הנכון, עם המגע המדויק, ככה שיהיה לנו חם ונעים. בכיף. אה, וזה כולל גרביים מושלמות! .....מה יש? .... תפרגן קצת.... (-:



שהנעל לא תכביד, לא תכאיב, לא תציק.



ואם כבר קר, אז שחרר את הנמלים. המסמרים ושאר נפצים. מיותר. באמת. (-:



שנוכל לנשום ככה מדי פעם נשימה עמוקה ומלאה, מכל הנשמה.



מבטיחים להגיד – תודה יא אלוהים! (-: (-: (-:



שיהיה חורף קל, נעים וחמים במידה המתאימה, נטול כאבים !


תגובות

שלום
אני מאוד ממליצה על הנעליים לחולי סכרת של ד"ר Comfort , הנעליים האלה עשויות מספוג שמים לא חודרות והם רחבות , הבעיה היא רק לדחוף את הרגל פנימה המגע של הנעל לרגל לדעתי היא יותר נעימה מגרב שאותה אני חותכת כדי שלא תלחץ. אני מכירה שני דגמים לנעל הזו , ורק עם דגם אחד אני יכולה לנעול בחורף. האמת שאני מעדיפה לנעול סנדלים כי אותם בישיבה או בנהיגה אפשר מהר מאוד להוריד.
שכחת את השמיכה הכבדה-סיוט.לשמיכת הפוך אין לי פיתרון , עדיף לרגל לקפוא , מים חמימים גורמים לי לכאבים יותר מהקור.
בשבוע שעבר היתה לי פגישה בזכותי, הם הודיעו לי שהם לא יכולים לעזור לי-אין סעיף ליכוי כזה כפי שאמרו לי בוועדה הרפואית ברמלה של משרד הבריאות.
אני חושבת שאני מבינה למה זה קרה לי, היום אני מבינה מי אני בשביל האנשים הקרובים אלי כולל שתי אחיותי המקסימות ובן הזוג או שחשבתי שהוא בן זוג במשך 14 השנים לפני הניתוח. אלוהים בשמים פתח לי את העיניים , האיר אותי לראות את המציאות שאני נמצאת.
שהחורף יעבור במהרה , והלוואי שיום אחד נקום מהחלום הרע , נקום בריאים ומחוזקים להמשך החיים.

varduku
מנהל קבוצה
19/11/13 17:03

היי שרה,
כמה אני שמחה לדעת שמצאת את הנעל הנכונה לך.
לגבי גרביים, קניתי גרביים פשוטות פשוטות מבד קל, שהם חצויות מראש, את בטוחה מכירה את זה, זה גרביים חצויות כאלו, הם קלות. אבל .... לא מחממות. בכלל לא. יש לי עוד זוג של גרביים טרמיות, יקרות בטירוף אבל די כבדות לי. עוד לא צלחתי אפילו חצי שעה איתן. לגבי זכותי, אני מציעה לך בכל לשון של בקשה לא ללכת אליהם, הם סתם מנצלים את החולשה והייאוש שלנו, צריך לפנות אל עו"ד מקצועי ורפואי, וגם אם יעלה "קצת" כסף, זה עדיין שווה. אני מוכנה להמליץ לך על עו"ד רפואי במידה ואת מעוניינת.
לגבי הסביבה שלנו, אני -כל-כך- מבינה אותך. את הכאב הזה, את האכזבה הזו, את המקום הזה ... וכן, התסמונת הזו גורמת לנו להסתכל מול האמת, ממש בלבן של העין של האמת ולהבין ולדעת עד כמה הסביבה שלנו יכולה להיות אכזרית שכזו.

שרה יקרה, עם טיפול נכון, נחישות והתמדה אמונה מלאה, ענקית ועצומה, אפשר לצאת מזה. אני קוראת כל כך הרבה מחקרים ומאמרים ולפעמים נדמה לי שהתשובה מונחת לפניי אבל אני לא מצליחה לאתר את התרופה לזה. אני התחלתי טיפול אצל מטפל ברפואה סינית והוא די מציל לי את החיים. התייאשתי מלחכות לאישורים בירוקרטיות ושות', הרבה מאמץ פיזי וכלכלי אבל רק אני יכולה לעזור לעצמי. רק אנחנו יכולים ויכולות להרים את עצמנו. ואנחנו יכולים לעשות זאת. גם אם באיטיות משהו.

אני שמחה שחזרת להראות נוכחות. מוזמנת להשתתף יותר. (-: