מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
15/12/13 21:14
3 תגובות

היי,

אני חדשה בתחום ורוצה לדעת אם יש מגבלות גופניות, מגבלות אחרות או דברים שצריך להימנע מהם..

כמו כן, מקבלת כדור בשם דפלפט ורוצה לדעת אם הוא מונע התקפים באופן מוחלט.

בבקשה תענו לי, לא יודעת את מי לשאול!!!!

תודה.


תגובות

אפרת_זיו
16/12/13 12:28

הי חדשה!
ראשית לגבי התרופה הייתי שואלת את הרוקחת הנפלאה שלנו סימה בפורום רוקחות ותרופות פה באתר. הנה קישור: http://www.camoni.co.il/index.php?idr=26&theme=34

לגבי הנחיות - הרופא שלך צריך לתת אותן כמובן ואת מוכרחה לפנות אליו!

nanni
מנהל קבוצה
אמא של עופרי וזוהר, נשואה לאודי, יו"ר עמותתת אי"ל- אגודה ישראלית לאפילפסיה  
16/12/13 15:03

שלום 'נוטה ליפול' :)
שמי דנה, אני פתחתי קבוצה זו ואני מתפקדת גם כיו"ר עמותת אי"ל- אגודה ישראלית לאפילפסיה. אם תשלחי לי את כתובתך אשמח לשלוח לך עלונים וחוברות מידע מטעם העמותה.
לגבי המגבלות- מאד תלוי בסוג האפילפסיה, סוג ההתקפים, הטריגרים הגורמים להתקף וכו'.
לגבי דפלפט- אני עצמי נטלתי תרופה זו בעבר והיא איזנה אותי. עם זאת, כל תרופה משפיעה שונה על אנשים שונים ותרופה שעזרה לאחד לא בהכרח תעזור לאחר. באפילפסיה בעיקר, בגלל המורכבות והמסתוריות של מוחנו, הרבה זה ניסוי וטעייה. עם זאת, המרחק לאיזון בדרך כלל קצר וכ-80% מהאפילפטים מצליחים להתאזן תרופתית ולתפקד כרגיל.
ממליצה לקרוא את עלון התרופה על מנת להיות מודעת לתופעות הלוואי. כאשר נוטלים דפלפט רצוי להיות במעקב גם של רופא נשים. בהחלט ממליצה לפנות בפורום רוקחות ותרופות ובכלל- ככל שתדעי יותר על האפילפסיה ועל התרופות, כך תרגישי יותר בטחון ויהיה לך קל יותר להשלים עם המצב. ידע זה כוח :) חשוב מאד לא להתבייש לשאול שאלות את הרופא המטפל. ממליצה תמיד ללכת לאפליפטולוג/ית ולא לנורולוג רגיל. (אפליפטולוג-נוירולוג המתמחה באפילפסיה) אני מזמינה אותך לפנות אלי בפייסבוק - Dana meridor aharon או במייל- danameridor@gmail.com ואפנה אותך בשמחה למקורות מידע נוספים ואף לקשר אותך עם מתמודדים נוספים עם אפילפסיה הנמצאים איתך באותה סירה וישמחו לשתף אותך בניסיונם.
שיהיה המשך שבוע נפלא, מלא חיוכים וכמובן-ללא התקפים.

זאב2
14/10/14 21:02

בתור חולה אפילפסיה, הדברים שנאמרו לי שלהימנע מהם זה עבודה בגובה (למשל על מנוף), שחייה בבריכה לבד, להימנע באמת מהבזקי אור וכדומה (לכן ביקור במועדונים לא הכי מומלץ), וויסקי וודקה אמרו לי להמעיט כמה שיותר, יין התירו לי אבל גם לא את כל החבית.
בגדול זה משתנה מחולה לחולה, אבל זה מה שאני יכול לעזור כרגע ושמחתי לעזור.