מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
15/01/14 20:30
2 תגובות

איך להוריד את הסוכר בדם? להמנע מדגנים, לחם וסוכר - זה יעשה את עיקר העבודה. חוץ מזה שווה לקרוא על עמילן עמיד, שחקן \"חדש\" במלחמה בסוכרת. מומלץ.


תגובות

אייל-מתעקש
16/01/14 1:55

אינני בא לפסול ניסיונם האישי של אחרים. אני מיישם תזונה טבעונית קצובת שומן וקצובת פחמימות עם ספורט "כמו שצריך", ורואה ברכה בעמלי. דיאטת הפליאו והמתכונים עתירי השומן הרווי ואיברים פנימיים של חיות בהם היא דוגלת, היא מוקצה מחמת מיאוס בשבילי, ואינני מעלה בדעתי לנסותה. פחמימות מלאות ואיכותיות הן מרכיב חשוב בתזונה. לוותר עליהן לחלוטין, אפילו כשאתה סוכרתי, לא נראה לי חכם, וגם אם הסוכרת שלך משתוללת, קח מינימום של פחמימות הכי איכותיות ומזינות שבנמצא. מה האלטרנטיבה ? שומנים בהפרזה ? חלבונים מן החי בהפרזה ? זה בריא ? נראה לי, וזה מה שאני מיישם לגבי עצמי, למצוא נקודת איזון אופטימלית בין אבות המזון השונים, שבה לא רק ערכי הסוכר ושומני הדם יהיו מיטביים, אלא כל שאר הפרמטרים הבריאותיים. וזבל תזונתי הוא מיפגע שאני כסוכרתי פשוט לא יכול להרשות לעצמי. זה בעיני הדגש החשוב.

ד-ר-דינה-ראלט-PhD
מנהל קבוצה
מדענית (ביולוגיה של התא) חובבת רשתות תקשורת בגוף ומחוצה לו.  
16/01/14 12:53

מנסה את ה"עמילן העמיד"...אספר לכם בעוד חודש...