מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
10/03/14 12:39
2 תגובות

רויטל שואלת: אני בת 43 לוקחת גלולות. מלאה כתמי שמש ומיואשת מתכשירים וקוסמטיקאיות. האם באמת הטיפול החדש יעיל נגד הכתמים? עד כמה? במה זה כרוך מבחינתי - כמה זמן? כמה כסף? האם הטיפול כואב? האם יש תופעות לוואי? מה אחוזי ההצלחה? האם יש לחזור על הטיפול לאחר כמה זמן?


תגובות

שלום רויטל,
יש סוגים רבים של כתמים. טיפול פוטודינמי עוזר מאד לכתמי שמש כגון קרטוזיס סולריס, ולנמשים וגם מפחית אדמומית מנימים. הוא אינו יעיל לכתמים "הורמונליים" (בשפה רפואית מלזמה) או לנטיגו. מומלץ שתבואי לבדיקה באסף הרופא 08-9779981 ונראה ביחד אם הטיפול מתאים לך.

המשך לרויטל...
במידה ולפי האבחנה הטיפול מתאים לכתמים שלך, מדובר בטיפול יחיד שנותן תוצאות ארוכות טוח. מורחים את האיזור המטופל במשחה עם תרופה שנקלטת בנגעים ואחרי מספר שעות מאירים עם אור בצבע אדום שמפעיל את התרופה. בזמן הארה משך מספר דקות מלווה בתחושת עקצוץ או צריבה. כאשר התרופה מופעלת היא הורסת את הנגעים מבפנים. לאחר הטיפול יש אודם וקילוף שחולפים עד שבוע ואח"כ הנגעים נסוגים ונעלמים תוך 3 חודשים.