מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
28/04/14 19:41
3 תגובות

הי, זאת שוב אני..

אני יודעת שזה לא נושא הקבוצה, אבל אין לי את מי לשאול ולכן אני פונה אליכם כאן ואולי מהניסיון שלכם תוכלו לסייע לי.

כמו שכתבתי בעבר, אובחנתי בטריגמינל נאורלגיה ואני מטופלת בטגרטול וליריקה. לאחרונה הוגשה עבורי בקשה ביחידה לקנביס רפואי וכעת אני ממתינה לאישור הועדה.

בעקבות המחלה שלי החסרתי ימים רבים בעבודה, על הכל יש לי אישורי מחלה ולמרות זאת אתמול קיבלתי הודעה על פיטורים. במצבי כעת אין לי אפשרות לחפש עבודה וגם אף אחד לא יקבל אותי ככה במצב הזה.

רציתי לדעת, האם טריגמינל נאורלגיה מוכרת בביטוח לאומי ומה עליי לעשות.

אשמח לתשובתכם.


תגובות

יהונתן-וינברג
מנהל קבוצה
אני יהונתן וינברג בן 16 עברתי ניתוח מוח וביצעו בי אין ספור טיפולים. ורק הקנאביס הרפואי הצליח לעזור לי. אני בעסק הקנאביס הרפואי כבר מעל שנה, ורכשתי המון מידע וכלים כיצד לעזור  לאנשים בתחום. איני רופא, אבל אני בהחלט יכול לייעץ בתחום. לכל שאלה או בקשה ניתן לצור איתי קשר דרך מערכת ההודעות של "כמוני" ובקבוצת מטופלי הקנאביס הרפואי: http://www.camoni.co.il/cannabis   מאחל רק בריאות יהונתן וינברג ​       <iframe style='float:right;border:0;overflow:hidden;' src='http://www.xn--4dbcyzi5a.com/widget/index.html' width='130' height='300'></iframe>
28/04/14 20:04

כן . עד כמה שידוע לי .
בסופו של דבר כל מקרה לגופו

BENO1952
29/04/14 0:09

rotemotek שלום,,
ראשית רצוי שתעלי את שאלתך לגבי הפיטורין בקהילת "זכויות החולה".יתכן ולמר בן יעקב יש אינפואמציה בנושא זה.
{האם הפיטורין נעשו תוך כדי מחלתך או אחרי זמן מה? כמה זמן וכ"ו] תפרטי כמה שיותר בנושא.
אם יהונתן כותב שטריגמינל נאורלגיה מוכרת בביטוח לאומי,אזי את יכולה לקחת טפסים מביטוח לאומי ולהגיש תביעה לימים החסרים בעבודתך כתוצאה מהמחלה או אם מצבך קבוע,לתבוע נכות.
כל טוב,,,

rotemotek
30/04/14 22:41

תודה רבה!