מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
11/05/14 23:02
2 תגובות

שלום עמוס!

מעניין אותי לדעת למה אתה חושב שיש חשיבות לכך ששני בני הזוג יהיו עם הפרעות קשב וריכוז. שהרי יש סוגים ותתי סוגים בתוך ה\"ז\'אנר\" של ההפרעה הזאת.


תגובות

עמוס34
מנהל קבוצה
11/05/14 23:57

שלום אפרת - אני מכיר אישה אחת עם הפרעות קשב וריכוז שנשואה לאדם מאוד מסודר והחיים שלהם הם גיהנום. נראה לי שאם לא היה להם ילדים אז הם כבר מזמן היו גרושים, וגם כך הילדים שלהם די נפגעים מהקשר הלא בריא של ההורים. אני משוכנע שהזוג הזה איננו יחיד ושישנם זוגות רבים עם אותה הבעיה. אני כרווק נתקלתי הרבה פעמים בפגישות ההיכרויות השונות בבחורות שלא מקבלות אותי כמו שאני ונמאס לי להתנצל על מה שאני ונמאס לי להתנצל על זה שאני לא נוהג ולא מתכוון בכלל לעשות בעתיד רישיון נהיגה. זוגיות זאת עבודה קשה לכולם, גם לזוגות הכי רגילים יש הרבה עם מה להתמודד ונראה לי שכדאי מראש להפחית את מוקדי החיכוך עד כמה שניתן. נכון שיש תת סוגים של ADD אך את רמת הבעיה אפשר לברר כשמכירים, וחוץ מזה, מספיק שהצד שסובל פחות מכיר מניסיונו האישי את הקושי של הביקורת מהסביבה כדי שהוא יוכל להבין את הצד השני גם אם הוא נמצא במצב קשה יותר.

זוקה
27/08/22 5:30

מה נשמע מותק