מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
הטיבעי

הטיבעי

מנהל קבוצה
15/05/14 0:51
4 תגובות

ריפוי טיבעי. טבע ושאר חברות התרופות ימשיכו לדווח לבעלי המניות על המיליארדים שירוויחו כולם ממכירת התרופות. נואשתי מהסבל הפיזי של התרופות (רביף זה המוות) אדביל כמו לחם וקאנביס להרגיע. והחלתי בדרך הריפוי הטיבעי. מדיטציות ריפוי עם קריסטלים, דיאטה מוקפדת ללא סוכר וקמח לבן,ירקות ופירות אורגניים וויטמינים טבעיים הומאופתיים. B12, omega 3-6-9, hemp oil,D שבועיים של ויטמינים והנכויות הקשות שסבלתי מהן כשנתיים נעלמו ביום אחד. סחרחורת תמידית, אובדן באלאנס, דרופ-פוט, ראיית מנהרה, אזורים מתים בעיינים, צליעה ועוד. הכל היסטוריה. התרופות הן רעל המחסל את המערכת החיסונית ולמעשה מחזק תופעות דלקתיות בגוף שהן מקור כל רע. תזונה, התעמלות, שחייה וויטמינים. אמונה ביכולת לשנות. מנטרות חיוביות. תכנות מוחי חיובי. השליליות והדיכאון הינם אוייב עצום לטרשתיים.בחתונה הבאה שלי ארקוד !


תגובות

sass
17/05/14 0:00

מסכימה, רב ה"תרופות" אינן באמת מרפאות, כלומר הן בכלל לא תרופות, גם אם קוראים להן כך.
ריפוי שלא באמצעות תרופות עוזר לגוף להחלים. אני נעזרת בתזונה, מדיטצית מיינדפולנס, ותנועה.
מי מכוון/מייעץ לך?

רוית-בינ
17/05/14 11:46

גם מסכימה, אני עם MS מזה שנתיים, מטופלת ברביף 22MG ללא תופעות לוואי חוץ מסימנים אדמדמים קטנים.
בנוסף אני עושה הרבה ספורט, תזונה נכונה ולוקחת המווווון וויטמינים. מצבי הקליני/קוגניטיבי מעולה אך עם זאת אני בסימני שאלה לאופציה של מחלת ה NMO היותר חריפה מה MS. אני מרגישה שקצת הלכתי לאיבוד בכל העולם הטיבעי הזה. לא יודעת כבר במה כדי להשקיע את הכסף :- \ יש כל כך הרבה אופציות וכיוונים שונים שהלכתי לאיבוד,מה עלי לעשות? תודה :)

ערן-ברקוביץ
17/05/14 23:16

שלום בינדרית,
שמח לשמוע שמצבך טוב ויציב, הייתי אומר שזה סימן שאת עושה דברים שמאוד נכונים לך (אני מאמין שכל אחד צריך למצוא את תמהיל הטיפולים/גישות המתאימות לו ואין תבנית אחת המתאימה לכולם), מדוע את מחפשת דברים נוספים? ולגבי ה- NMO, כיום מדובר בבדיקת דם פשוטה, האם שלחו את דמך למעבדה לבדיקת NMO? - עדכני אותנו.

הטיבעי
מנהל קבוצה
18/05/14 2:54

ראשית תודה לכול המגיבים, משמח את כולנו לדעת שאנו לא לבד. מסכים עם ערן ברקוביץ שלכל אדם ישנה מערכת ריפוי מעט שונה לה הוא זקוק על מנת להיטיב עם עצמו. אני מצאתי הילרית חולת טרשת שהיטיבה דרך טיפול קריסטלים ורוחניות מודעות מוגברת. פגשתי בה לאחר שיא בהתדרדרות ואובדן כל שחשבתי שיש לי. בית, יחסים, עבודה. השיח עימה עוזר לי למצוא טעם מחודש לחיים ולחייך ! ובעיקר להבין שהאפשרות להרפא בידיי. שמה מיכל חסון ואצרף לינק לפייסבוק שלה. פרט לכך נחשפתי לספרים שכתבו חולים שהחלימו עצמם. כולם חקרו לעומק והגיעו לשיטות דומות אך גם שונות. דרמוט מקדארמוד היה איש עסקים מצליח שטס ברחבי העולם יום יום. חוסר האיזון שלט בחייו והמחלה תקפה אותו חזק ומהר. הוא פתח לי את ההבנה שאני שרוי במצב פוסט טראומטי עמוק מרגע הדיאגנוזה. הוא התרכז בנושא הרה-פרוגרמינג אוף מיינד, רפואה סינית טאי-צי ותזונה. אן בורוך התחילה את חיי הקריירה שלה אך חלתה חזק ומהר. ניסיון התאבדות ואשפוז פסיכיאטרי גרמו לה להבין שהיא רוצה בעצם לחיות ! הדרך שלה מתרכזת בחיסול דלקתיות קנדידה. תוספים וויטמינים במרכז הדרך שלה. ד״ר ווילס מפורסמת בעקבות הרצאתה ב TED שם חשפה את החלמתה ממצב נכות קשה דרך דיאטה מוקפדת. צריכת ויטמינים בתזונה. אצל כולם מקום חשוב גם לרוח ולמציאת החיוביות במחשבה בשפה ובמעשה. אני הוכחתי לעצמי שסופ״ש מדוכדך במיוחד הוביל להקצנה בנכות בבוקר למחרת.תופעה שניתקלתי בה מספר פעמים. להלן שמות הספרים ועוד :

The Healing Code: One Man's Amazing Journey Back to Health and His...
Dermot O'Connor

The Wahls Protocol: How I Beat Progressive MS Using Paleo Principles...
Wahls M.D., Terry

Healing Multiple Sclerosis: Diet, Detox & Nutritional Makeover for...
Boroch, Ann

דר ווילס ב TED
הרצאה ששינתה את חיי:
http://youtu.be/KLjgBLwH3Wc

שבוע טוב של בריאות מודעות ותודעה חיובית