מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
20/05/14 17:04
1 תגובות

פיצרון\', המסעדונת הכמעט צמחונית

מאת גיל חובב

מה אתם עושים ביום שישי הקרוב בבוקר? ובכלל בימי שישי בבוקר? כי תאמינו לי, התכניות שלכם השתנו:

\'פיצרון\', המסעדונת הכמעט צמחונית ולגמרי נפלאה של אמא של הבת שלי בשדרות ההשכלה 1 פינת עמינדב בתל אביב, נפתחת לארוחות בוקר בימי שישי! מדובר בהרצה בלבד ולכן (שימו לב) המחירים מגוחכים - מגוחכים לטובתנו!

הדגים הכבושים, למשל, שבתמונה השמאלית (מוגשים על צלחת מעזבונה של דודתי המנוחה אלישבע) עולים... 29 ש\"ח! כן, כ\"ט שקלים, כולל לחם שנאפה במקום. והפנקייקס שבצלחת הימנית עשויים מקמח מלא ומוגשים עם פירות טריים, יוגורט וריבה - אפילו הריבה היא עבודת יד של פבל קפלן המוכשר בטבחי תבל - וגם זה ב-29 ש\"ח בלבד!

הוסיפו לכך את הסוד הידוע ש\'בפיצרון\' מגישים את ההפוך הטוב ביותר בתל אביב, מעשה ידיו של הבריסטה רועי, ואת הידיעה שיש גם כריכים בפחות מ-20 ש\"ח ושקשוקה טבעונית ועוד ועוד ועוד והכל בזיל הזול, שיש Wi Fi בחינם ומוסיקה שאינה מרסקת אזניים והכי חשוב - שיש לכם הזדמנות לפגוש את אמא של הבת שלי שאני מת-מת-מת עליה ומבכה כל יום שלא התחתנתי אתה, והנה התכניות שלכם לשישי הקרוב ולאלה שאחריו.

פתוח להרצה בשעות 08:00-13:00, ובהמשך מבטיחים עוד הרבה הפתעות.


תגובות

בן-דויד
21/05/14 16:57

אני מאד אוהב פנקייק ודגים כבושים. פעם הייתי כל שבוע קונה פנקייק בבית-קפה. לפעמים אני קונה בסופר גוש פרמזן, כמה דגים כבושים וכמה פרוסות נקניק אווז. מוודא שישימו עם הדג קצת מהבצל שאתו.