מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
13/06/14 0:30
4 תגובות

הי. לפני כשנה קיבלתי במחלקה האונרולוגית רשיון לקנאביס רפואי. ניסיתי עישון, טיפות שמן, קפסולות מסוגים שונים, אידוי, אבל אף סוג לא הפחית את התקפות הכאב (סרטן לא מזוהה עוטף את הריאה השמאלית) מה שעוזר מעט זה טרגין. אז לא חייבים לרוץ ולהילחם על קנאביס.

בקי


תגובות

יהונתן-וינברג
מנהל קבוצה
אני יהונתן וינברג בן 16 עברתי ניתוח מוח וביצעו בי אין ספור טיפולים. ורק הקנאביס הרפואי הצליח לעזור לי. אני בעסק הקנאביס הרפואי כבר מעל שנה, ורכשתי המון מידע וכלים כיצד לעזור  לאנשים בתחום. איני רופא, אבל אני בהחלט יכול לייעץ בתחום. לכל שאלה או בקשה ניתן לצור איתי קשר דרך מערכת ההודעות של "כמוני" ובקבוצת מטופלי הקנאביס הרפואי: http://www.camoni.co.il/cannabis   מאחל רק בריאות יהונתן וינברג ​       <iframe style='float:right;border:0;overflow:hidden;' src='http://www.xn--4dbcyzi5a.com/widget/index.html' width='130' height='300'></iframe>
13/06/14 15:03

שלום רב בקי
צר לי מאד לשמוע על מצבך אני מאחל לך רק בריאות.
קנאביס עוזר
להרבה מאד אנשים
אבל כפי שאתה רואה יש קבוצת אנשים שלהם זה לא תמיד עוזר. זה בדיוק חלק מהעניין.

בקי-דקל
13/06/14 15:55

מצד אחד יש שנלחמים לקבלו וזועמים כשלא מקבלים ומצד שני במחלקות האונקולוגיות כמעט דוחפים לכל אחד את הרשיון אבל בלי הדרכה או הנחיה. וזה גם מבלבל וגם מעצבן. למה לא לעשות עבודה מושלמת. שואלים אותי מאיזה חברה אתה רוצה לקבל.. מאיפה לי? ובחברה שכבר בחרתי שואלים מה אתה רוצה. מאיפה לי.. ועוד גובים סכומים אדירים.. מאיפה לי כל כך הרבה כסף (600-800 שח ! ) ??? עבור מנה של 25 גרם. בקופת חולים כל התרופות נגד סרטן הן בחינם.. טוב זה מאחורי כי הפסקתי עם הקנאביס. .

rivael
15/06/14 14:24

היי - הם אמורים לגבות 470 שקל לחודש בלבד ללא תלות בכמות המנופקת!
אני בחברת "שיח" ויש להם אישה נחמדה שנותת ייעוץ טלפוני בהתנדבות.
אני גם צורך את הקנביס אפוי בעוגיות ומאוד מרוצה מזה. (אני לא אוהב לעשן). יחד עם זאת, האם יש לך סרטן ריאות יכול להיות שכדאי ליצרוך את הקנביס בעישון בכדי לקבל השפעה ממוקדת על הריאות.

אי הדיוק בעלויות והעובדה שאתה רשום כזכר עם השם "בקי" מעלים אצלי את השאלה האם אתה יחצ"ן מטעם ארגוני פשיעה כמו "הרשות למילחמה בסמים"? אנא הבהר.

Ayenne
25/06/14 13:11

אותי אף אחד לא שאל מאיזו חברה אני רוצה לקבל -- שלחו אותי ל"תיקון עולם", וקבלתי במקום הדרכה ממדריכה מאד חביבה. אני משלמת 370 ש"ח לחודש. נכון, זה ללא תלות בכמות המונפקת. האישור שלי הוא ל-30 גר, בצורת טיפות שמן בלבד. הבעיה היא שקשה לי מאד להגיע לאיזון, להחליט מה משפיע עלי יותר טוב ביום ומה בלילה -- טיפות THC ו/או CBD. אני מגגלת, מחפשת מידע, קוראת וקוראת, ועדיין המידע מבלבל. בקשר לעצמת החומר, רופאת הכאב שלי הזכירה לי שזו לא תרופה שמופקת במינונים מדוייקים ועקביים, אלא מיצוי של צמח, ואכן אין עקביות.