מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
03/09/14 12:47
5 תגובות

איך זה לחיות עם CRPS? עדות (באנגלית)


תגובות

ואי איזה פחד יא רבק מה זה

57shlomi
05/09/14 4:16

אני עם CRPS סוג 2 בשתי הרגלים כבר 8 וחצי שנים אחרי עשרות ניוסינות כושלים וכושלים פחות לטיפול במחלה, וזו העדות שלי: ביום שלישי מילוי ממשאבת מורפיום המילוי התלת שבועי ,הכאבים לא עזבו,ביום רביעי כל היום הייתי מושבת בגלל התקף כאב ברגלים שהתחיל איפה שהו במהלך יום שלישי אחה"צ ,ביום חמישי למרות הכאבים הגעתי לשיקום בתל השומר בו אני נמצא במהלך החודשים האחרונים בכדי להגיע למצב של הפעלת השרירים ברגלים למנוע את ניוונם ,בקושי הצלחתי להגיע הביתה בגלל שברגע שמפעילים את הרגלים ומתעסקים איתן הכאב מתגבר לרמות לא אנושיות ,עכשיו השעה 4 לפנות בוקר של שישי ,עדיין לא מצליח לישון, מיום שישי שעבר צברתי פחות מחמש שעות שינה ,קנאביס אין ,המורפיום לא מצליח לעזור ,ואני נלחם עם עצמי לא לגעת באוקסיקונט ובפריקוסט שאת התופעות לוואי שלהם אני לא רוצה להוסיף לסבל שכבר מספיק קשה ,אלה 3 ימים אחרונים של שמונה וחצי שנים של התמודדות ,במחלה שאף אחד לא מהין ולא מוצא לה פתרון, החיים הפכו להיות מחורבנים ביום שהסבירו לי ממה אני סובל ומאז אין שום דרך לעזור ומצבי רק הולך ומורע מיום ליום ,מצטער על הפסימיות אבל בכל המאמרים שקראתי על המחלה ובכל האנשים שניתקלתי בדרך לא שמעתי על בגיר אחד שהצליח להבריא ממנה ותאמינו לי אני חושב שאני אחד החולים בארץ שניסה כל טיפול אפשרי בכדי לצאת מזה .שתהיה לכולם שבת שלום ולי אני מאחל כמה שנות שינה זה הכל .

תרגיש טוב אח שלי בעזרת השם עם הזמן הכול יעבור

varduku
מנהל קבוצה
06/09/14 14:51

אפרתי, ככה נראים ימינו )))-: רפואה שלמה והחלמה מהירה לכולם. וכמו ששלומי האיש החזק ביותר שאני מכירה כתב... מצטרפת לכך... שנזה לכמה שעות שינה איכותיות. שבת שלום.

ורד-12
06/09/14 19:53

אני מאחלת לך בכל ליבי שתמצא מזור לכאבים הקשים.. אני חולה במחלה מזה שנתיים ברגל שמאל.. נאבקת כל יום שעה בשעה .. מנסה כל שאפשר ומבינה לגמרי את כל מה שאתה חווה.
אני נעזרת בקנאביס רפואי וסבורה שרק זה נותן רוגע מעט אפילו למן מצומצם.. כל שאר האופיטיים (פנטה אוקסיקוד פרקוסט טרגין ועוד ועוד אינם אלא סמים קשים ביותר עם תופעות לואי קשות שעדיף לוותר עליהן). אני מאחלת לך שבוע טוב ומבורך.. בשורות טובות ורפואה שלימה!