מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
16/10/14 23:42
1 תגובות

שלום לכולם. לא הייתי כאן המון זמן, קיבלתי את הרישיון שלי במאי ואני סובלת מטריגמינל נאורלגיה. עברתי גהנום עד שקיבלתי את הרישיון גם בגלל הביוקרטיה וגם בגלל המחלה עצמה שמכבידה מאוד על חיי. בשנה האחרונה חלה התדדרות משמעותית במצבי ולמרות שהקנאביס עוזר לכאב הקבוע, הוא לא עוזר לי לפרצי הכאב שבאים והולכים. יש לי כמה שאלות ואני ממש מקווה שתוכלו לעזור לי בתשובות.

שאלה ראשונה: אני סובלת מאסתמה ולכן קשה לי מאוד לעשן את הקנאביס. אני מתעניינת במכשיר אידוי. האם יש דרך לקבל את המכשיר דרך הקופה? או לפחות לקבל החזרים? קשה לי לעמוד בסכומים האלה.

שאלה שנייה: בינואר אני צריכה לחדש את הרישיון שלי. כפי שכבר סיפרתי בעבר, הרישיון ניתן לי לאחר שפניתי לרופא פרטי שלקח לי הרבה מאוד כסף. הבנתי שבשביל לחדש עליי לשוב לאותו רופא על מנת שימלא טופס חידוש רישיון העלאת מינון. הבעיה היא שבגלל המחלה אני עדיין לא עובדת בצורה מסודרת ולכן אין לי את הכסף לשלם לו. הלכתי לרופא נוירולוג בקופת החולים שלי (מאוחדת) בבקשה שימלא לי טופס חידוש רישיון והוא בשום פנים ואופן לא מסכים בטענה שהוא לא מאמין בטיפול הזה. במשרד הבריאות אמרו לי שרק רופא מומחה בתחומו יכול למלא לי טופס חידוש רישיון ומבחינתם לא חייב שיהיה אותו רופא שהלכתי אליו באופן פרטי. האם זו לא חובתו של הרופא המטפל בקופת החולים שלי לדאוג לי לטיפול נאות? האם חוקי בכלל מצידו למנוע ממני טיפול שעוזר לי?



אשמח מאוד לתשובות.


תגובות

נועה7
17/10/14 0:31

היי רותם,
לגבי מכשיר אידוי - יש מכשירים שונים במחירים שונים החל מ800₪ עבור מכשיר קטן ועד לכמה אלפי ש״ח עבור מכשיר וולקנו. תבדקי בקופ״ח שלך אם יוכלו לתת לך החזר חלקי לפחות על המכשיר.
לגבי שאלתך האחרונה - זו אכן מציאות כואבת. אולי תנסי להחליף רופא? גם כשזה באותו רבעון את עדיין יכולה לכתוב מכתב בקשה לעבור רופא ומקסימום לשלם היטל רבעוני שוב.