מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
25/10/14 12:45
4 תגובות

חברים יקרים שלום רב .אתם לא תאמינו אבל אני הצלחתי להשלים עם כל הגחמות התופעות הכאב והסבל שגורמת התסמונת הארורה הזאת ואני חי אתה כבר כמעט 8 שנים.

מטופל באופן קבוע עם ליריקה במינון מקסימאלי ובעוד מיניי מסיביי תשומת לב מכאב למיניהם ובכוונה אני לא קורא להם משככי כאבים כי הם ממש לא כאלה.

אגב התופעה פרצה לאחר תאונת עבודה קשה שבה ריסקתי את שורש כף יד ימין .

לאחר מלחמת התשה שארכה 3 שנים הוקרתי כנכה ת. עבודה בשיעור של 55% נכות צמיתה עקב אי תפקוד של יד דומיננטית (מצב משול לקטיעה של כף יד ימין )מאחר וכף ידי מאוגרפת באופן קבוע.

ועכשיו הוחלט ע\"י הממסד (הביטוח הלאומי) שלא טוב שאדם סובל כל כך הרבה זמן בלי שינויי והגיע הזמן לשינויי.

ואיזה שינויי לדעתכם יכול המוסד לקיפוח לאומי לעשות ? נכון מאוד לזמן מחדש לפי תקנה מיוחדת לוועדה מחדש לנכה עם נכות צמיתה לפי טענה שכביכול אינני מטופל בבעיה ממנה אני סובל .מה שהוכח כשקר מוחלט בוועדה .תנחשו מה קבע רופא בוועדה ? נכון מאוד 0 ואני ארשום גם במילים אפס אחוזי נכות . אז חברים יקרים מי שאין לא שום מוצא אחר שילך למוסד לקיפוח לאומי והם יפתרו לו את בעייתו הרפואית . הינה הוכחה אני נכנסתי לוועדה נכה מוגבל מאוד במשך 8 שנים ולאחר כ15 דקות יצאתי בריא לחלוטין ללא שום מגבלה.

ומי אמר שהמוסד לביטוח לאומי לא עוזר לאזרחים???????

כנראה שצריך שכל כמה זמן מישהו ישפוך על עצמו דלק ויבעיר את עצמו מול המוסד לקיפוח לאומי כדי שיבינו שם שהם מתעסקים בחיי אדם ומה ההשלכות של הגחמות שלהם.


תגובות

אפרת_זיו
26/10/14 11:24

שמחה שהליריקה עוזרת. ההתעסקות הבירוקרטית כשחולים או פצועים היא דבר איום ומתיש בפני עצמו.

57shlomi
26/10/14 13:16

אני מצטער לשמוע שזה מה שעשו לך ומקווה שתמצא עו"ד טוב שיעזור לך .
אני 9 שנים עם CRPS בשתי הרגליים מושתל משאבת מורפיום שממלאים אותה אחת ל20 יום 7 שנים נלחמתי על הזכות להיות מוכר כנכה ע"י המוסד לביטוח לאומי אבל היות וזו לא תאונת עבודה גם ככה לא מגיע לי משהו משמעותי .מאחל לך כל טוב ושתצליח לשרוד את מה שאני כבר לא מצליח .

אפרת_זיו
26/10/14 13:49

שלומי סיפור מטורף :(

anothergirl
28/10/14 19:10

ואו! לגמרי סיפור מטורף..