מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
04/11/14 4:48
0 תגובות

איך לעמוד על זכויות שהן לא בהכרח מול ביטוח פרטי או לאומי או קופות חולים ושאר מוסדות .

רבים מאיתנו לא מסתדרים בעוד דברים אחרים בחיים , בחיי היומיום , למשל בקבלת שירות מסויים בתשלום שמתפקשש,

ואז איך מתנהלים מול העסק או הטכנאי שפישל .

-

למשל ,שלשום הגיע אליי טכנאי מחשבים להוסיף לי דיסק קשיח, כי הדיסק הראשי שלי התמלא

איך שהוא שהוא חיבר את הדיסק והדליק את המחשב היה ריח של שרוף ...

מיסתבר שהוא לא חיבר כ\"כ טוב והוא שרף גם את הדיסק שהוא חיבר, וגם את הדיסק מידע שלי- דיסק שבו כל המיסמכים התמונות והמידע שלי .

דיסק כזה חדש עולה כ 450 ש\"ח לא כולל התקנה .

איחזור המידע מהדיסק עולה 2000 שקלים .

הטכנאי \"לא מיתלהב\" בלשון המעטה מלקחת אחריות על הפשלה והנזק , לעומת זאת הוא דרש 150 שקל על הביקור .

אחר כך היסתבר שאין לו ביטוח אחריות מקצועיות ולא קבלות ולא כלום.

לי אין את כל הכסף הזה בשביל כל התיקונים , ובשביל עוד טכנאי חדש ,

מה אני אמור לעשות ?


תגובות