מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
13/11/14 16:48
3 תגובות

אני בתחילת דרכי בשינוי אורח חיי הבריאים. היו לי שנים רבות קשיים רבים בעיקר הייתי מכורה למתוק. בזמן האחרון שמעתי על טיפ שלפי דעתי טיפ מנצח והוא לשתות כל בוקר על קיבה ריקה ישר שקמים, לא קפה אלא כוס מים חמימים עם חצי לימון סחוט. אני כבר שותה חודש, ודוגמא מאתמול ביקרנו בן משפחה והיו כמובן קינוחים לאחר הארוחה. אני אכלתי ונהניתי ושום עוגה עוגיות ועוד, לא פיתו אותי, ואם היתה עוגה ששוה לאכול הייתי מסתפקת בחצי פרוסה.זה הנצחון הענק שלי! ובחרתי לשתף אותו איתכם. בהצלחה לכולנו. שרי


תגובות

אלכס
13/11/14 18:02

שלום לך סוכר הוא אויב אכזר ולא קל להילחם בו כיוון שהוא מסתתר בכל מקום עם יצא לך לצפות הערב בכתבה של מיקי חימוביץ בערוץ 2 תוכלי ללמוד למשל שבקבוק שוקו מכיל 24 כפיות סוכר וכוס רק 7 כפיות פחית קולה מכילה 12 כפיות סוכר ואפילו בשניצל הקנוי יש סוכר,משקאות הדייט מסוכנות במיוחד וכך בכל מוצר כמעט יש כמות כזאת או אחרת של סוכר אני כבר 5 שנים לא נוגע במשקאות ממותקים ומוגזים וגם ממיצים אני משתדל להתרחק קוקה קולה בראש הרשימה באויב מספר 1 המסוכן מבין כולם.
אני לא סוכרתי אך משתדל להתרחק מסוכר ככל האפשר מכיוון שראיתי במו עיני מה הוא מסוגל לעולל לאדם מאחל לך הצלחה בשינוי אורח החיים שלך מאחל לך המון בהצלחה ובריאות שלמה.
אלכס

ד-ר-דינה-ראלט-PhD
מנהל קבוצה
מדענית (ביולוגיה של התא) חובבת רשתות תקשורת בגוף ומחוצה לו.  
13/11/14 18:25

גם אני מתחילה את היום עם מים ולימון :)

24 שנים לא באה אל פי אפילו כפית אחת של סוכר וקיבלתי בתמורה 82,5 שנים בריאות ואיכותיות. ללמדכם שהחיים מתוקים יותר משוקולד.