מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
04/12/14 15:30
2 תגובות

שמי שלומית ואני חולה במחלה כרונית קשה וכואבת אשר פוגעת בגפים התחתונות והעליונות ובלב פברי ופריבומאלגיה ומעבר לזה עברתי תאונת דרכים ונגעתי בגב בצורה קשה ויש לי 2 פריצות דיסק וכבר 6 שנים נלחמתללא כל הצלחה והייתי עובדת בעבודות שחורות והיום אני בקושי הולכת עים כאבים נוראים מרופא לרופא ולצערי הרב בירושלים יש רופאה אחת שמתמחה במחלה והיא בקושי נפגשת איתנו ועושה טובה שמגיעה מה עושים ואיך נלחמים על הזכויות שמגיעות לי בתור נכה


תגובות

פנינה-ספקטור
מנהל קבוצה
עובדת סוציאלית מומחית שקום.
05/12/14 13:02

מצטערת לשמוע על מחלותיך. האם פנית לביטוח לאומי לקצבת נכות? את יכולה לבדוק גם שירותים מיוחדים בבית גם זה דרך ביטוח לאומי. בהצלחה.

עו-ד-אופיר-בן-משה
מנהל קבוצה
מתמחה בתביעות נזיקין, תביעות ביטוח למיניהן וליטיגציה אזרחית על כל רבדיה, לרבות: רשלנות רפואית, תאונות דרכים,  רשלנות מקצועית תביעות רכוש,תאונות עבודה ,.דיני ביטוח (סיעוד, אובדן כושר עבודה) ועוד כמי שייצג במשך שנים חברות ביטוח וגופים מוסדיים, מכיר היטב כיצד המערכת פועלת מלפני ומלפנים.  כמו כן משמש בהתנדבות כיועץ המשפטי של יחידת חילוץ והצלה "בראל". תחומי התמחות: תביעות בגין נזקי גוף – רשלנות רפואית, תאונת דרכים, תביעות ביטוחיות, תאונות עבודה, תאונות למיניהן. תביעות ביטוח. תביעות רכוש. תביעות נגד ביטוח לאומי.    
07/12/14 8:32

שלום רב, עומדות לרשותך מספר אפשרויות אשר יכולות לסייע מהפאן הכספי - יש לבדוק זכאות מול המוסד לביטוח לאומי, מול חברת הביטוח בקשר לתאונת הדרכים ומול הביטוח הסיעודי, אם קיים.
אציע לך לפנות לעורך דין המתמחה בנזקי גוף על מנת שיבחן את זכאותך.
רפואה שלמה.