מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
13/06/16 18:08
5 תגובות

שבת שלום?



הינה מגיע סוף שובוע. להכין ארוחת שבת? לנגן? לטייל? לצלם? ללכת לסרט? עוד פעם לבד.

האם הלבד הוא רק שלי ואני הבודד היחיד בעולם?


תגובות

יעל-גופמן
05/12/14 17:19

ירון שלום,
לא, ירון, אתה לא הבודד היחיד בעולם, אנשים רבים סובלים מתחושת הבדידות שלהם בעולם, דרך אגב חלקם לפעמים גם בזמן שהם נמצאים ליד אנשים, כי התחושה היא פנימית ולא תמיד קשורה לחוץ.
בדידות, לבדות, התבודדות כל נושא הלבד אצל אנשים הרבה פעמים מגיע מתוך תכנות תת המודע. לפי שיטת אריאן לב לתת מודע, מצב של לבדות ותחושת בדידות יכול להגיע מחסימה אנרגטית בתת מודע אשר נקראת אהבה=נטישה.
למידע נוסף צור עמי קשר דרך דף הפייסבוק שלי. (יעל גופמן - מטפלת תת מודע בשיטת אריאן לב).
ב26.12 ישנו כנס בבית ציוני אמריקה לגבי שיטה זו ולגבי סוגי החסימות שיש לאנשים בתת המודע, גם פה אם תרצה כרטיס מוזל לכנס, פנה אליי דרך עמוד הפייסבוק שלי. שתהיה לך שבת שלום, . יעל

מיה7
23/12/14 10:50

מליוני אנשים לבד, בזוגיות או בלעדיה. מאחלת לך שבוע נהדר וחוויות נעימות. מיה

yaron2015
27/12/14 17:51

גם אם זה נכון ואני בהחלט חושב שזה נכון אני לא רוצה להשתייך לקבווצה זו. מבחינתי, צרת רבים אינה חצי נחמה........
מאחל גם לך שבוע טוב

כפיר-רותם
29/12/14 12:56

אותי מעניין איך יוצאים מהמעגל אימה הזה של בדידות חרדות מחשבות כאב פיזי ונפשי כול יום. אני יודע מה צריך לעשות... מכיר את הטריקים שצריך לעבוד ולהתאמץ במוח... ולהכין את עצמך מבחינה נפשית ופיזית לפני כול דבר שנראה נורמלי ופשוט וקל לאנשים שאינם נכים ועם בעיות כאלה ואחרות. לי כבר אין את הכוחות העצומים (כוחות על) שבזכותם אני מתמודד מתאמץ נלחם ועושה דברים רבים במקביל. ומתגבר על כול מכשול. נגמרו לי. הם יכולים לחזור מתי שהוא תלוי... אבל כרגע אני מרגיש שאני לא חי. אדם שנושם... אבל מת בתוכו. איבד את עצמו. גם יש מלחמה יומית על השפיות שלא תלך חס וחלילה. עברתי דברים קשים ומזעזעים מאוד. שיכולים להביא אדם להחליט על סוף. אבל לא אני יאמר נואש. כול עוד יש נשימה... המלחמה תימשך. ואני כבר עומד לפני שינוי טוב. כמו למשל שאני ישכיר בסוף החודש דירה. אוטו למזלי יש לי שזה הרגליים שלי. אני נכה צה"ל משותק חלקית שזה לא מה שאנשים בריאים ונורמלים יבינו או מבינים. נמאס לי להתמודד מול חברה יעני בריאה ונורמלית שלא מבינים באמת מה זה נכות. ובכלל את כול העולם הזה. וזה יוצר עוד קושי לסחוב ולהתמודד. תסכול עצבים זעם. ואני מחכה כבר לעוד נקודת מפנה שאני יתחיל כבר לחזור לעצמי. כי כרגע עדיין אני לא אני. איבדתי את עצמי. הבטחון. הכול. ואני מאמין שרק אהבה אמיתית תגרום לי לחזור לחיים ולעצמי. מתי זה יקרה. אין מושג. בנתיים משתדל שלא להשתגע לגמריי מכול מה שעובר עלי.

צביהמרום
13/06/16 18:08

היי! בא איתי לסרט?