מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
04/01/15 19:21
5 תגובות

סיוון יקירה כתבת שאת שנייה מלהיכנס לקבוצה טיפולית שתעזור ממקום שונה וחדש- אשמח אם תוכלי לפרט.

אני בניגוד אלייך ללא כדורים ובעצם ללא טיפול (זה עשר שנים שאני בדיכאון!) , קשה להסביר ולדייק מדוע אבל בעיקר התחושה- שאף אחד לעולם לא יוכל להבין מהמעט שבזה ובטח לא לעזור לי לעזור לעצמי.. אני חיה ונושמת דיכאון , (התחברתי לתיאור שלך- כגיבנת, יצא לי לקרוא אותו, את הדיכאון,בכל כך הרבה שמות, כל כך הרבה נסיונות לכתוב ולהוציא את זה במילים ללא הצלחה...). כבר יותר מידי זמן שלא יודעת את עצמי בלעדיו.. אבל יחד עם הרצון הזה למות- כמה שלא מפחדת!! - יש את הרצון להצליח לעבור ימים טובים בלי שזה יצוף לו. בלי שאתעורר בבוקר כמו היום ואתחפר תחת לשמיכות מייחלת להיעלם למוות מדמיינת את מותי בשלווה, וכל זאת מבלי שקרה כלום בסך הכל צריך לקום מהמיטה לשבוע חדש (שיש בו הרבה טוב ואנשים טובים ועבודה שטובה- ובכל זאת! מבינה? זה מה שמטריף אותי- בכל זאת....!)


תגובות

אפרת_זיו
05/01/15 15:34

וואו להחזיק לבד עשור ללא טיפול זה נשמע לי ממש אתגר בלתי אפשרי! למה בעצם? למה לא לתת צאנס?

רעואל
05/01/15 15:50

סוף ,למה את לא בטיפול?

סוף
05/01/15 16:02

אם זה לא היה ברור ממה שכתבתי אז לא מאמינה שיכולה להוציא את זה במילים, שמישהו יוכל להבין מהמעט שבזה, אפילו מתסכל אותי התגובות שלכם . ואפרת זה לא אתגר זה סיוט ואני לא ממש בחרתי לחיות כך. אני מנסה לעשות לעצמי טוב בדרכים שונות- אבל זה לא מספיק. אז מגיעה לכתוב כאן (בעצם הגעתי הנה באחד מרגעי הדיכאון האפלים ביותר שהיו לי ועל סף סיפה של התאבדות). אם יש לכם הצעות לטיפול אלטרנטיבי לדיבור אחד על אחד אני אחשוב על זה. כרגע רע לי אבל יודעת שטיפול זה לא משנה חיים אלא עבודה עצמית רבה ומורכבת (במקרה שלי..)

אפרת_זיו
05/01/15 16:10

אני מבינה את קושי הביטוי וקטנת האמונה אבל מדובר באנשי מקצוע שאמורים לדעת להתמודד עם דברים כאלה, קרי לשאול את השאלות הנכונות, ללחוץ על "הכפתורים" הנכונים. לגבי אלטרנטיבות נכתב פה באתר הרבה בשבחי מדיטציה (לא ניסיתי לא מכירה לא יודעת). ספורט תמיד מומלץ. מבחינת תוספים וכו אין לי מושג אבל יש פה פורום בנושא ואפשר לשאול את המומחית שם.

יוצרת-יש-מאיין
מנהל קבוצה
05/01/15 23:01

סןף יקרה. אני מתחילה קבוצת טיפול בעיקבות המלצת הפסיכולוגית שלי. אצלי הטריגר לדיכאון הוא בעיקר חברתי וחשבנו שמקום שנותן פידבק על התנהגותי בחברה יתרום לי . כמו כן, מרגש אותי לקרוא את מילותיך היות ודברים אלו ממש עוברים לי בראש מאז שאני מכירה את עצמי. שמחה שאת כאן איתנו ! היום היה לי יום טוב אז אני יותר אופטימית אבל אני יודעת שהדיכאון מחכה בסיבוב ושהוא יתקוף ברגע שלא אשים לב. שמחה שיש לי אתכם :)