מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
24/01/15 17:51
4 תגובות

מה שכל כך מוצלח ב-DBSA וקבוצות התמיכה שלו הוא שהן מונחות על ידי אנשים עם דכאון או מאניה-דיפרסיה ולא על ידי אנשי מקצוע. זה מה שנקרא קבוצות עזרה עצמית (קיים גם במחלות אחרות, לא רק בדיכאון). הגישה היא אופטימית ופרקטית למרות הדיכאון. זה לא שמתבכיינים שם אחד לשני אלא הגישה היא: האם מישהו התנסה בדברים דומים ויכול לעזור מתוך ההתנסות שלו. לפעמים רק לשמוע שאחרים מתנסים בדברים דומים זה מחזק. השאלה שלי היא האם יש כאן אנשים שהיו מעוניינים להשתתף בקבוצת תמיכה כזו. אפשר אולי לארגן מפגש וירטואלי בצ'אט כאן ב"כמוני"


תגובות

אפרת_זיו
25/01/15 11:29

אכן מעולה וזה נדבך מרכזי גם באתר הזה :)
למרות שגם מתן כר לקיטור

אפרת_זיו
25/01/15 11:30

אגב, למה דווקא בצאט? פה יותר נוח לדעתי ולא מחייב את כוןלם להיות בזמן מסוים ליד מחשב וכו ולסנכרן

סוף
29/01/15 12:10

אפרת לפעמים חייבים מישהו ברגע המסוים הזה שהכל שחור שיהיה ,גם אם לא נוכח, לפחות מולך במחשב אחר ועונה ויודע להגיד גם אני עברתי זה יעבור ולא אל תחשבי על איך להתאבד..

איל555
31/01/15 17:47

אני משום מה מתקשה להאמין שיש עוד אנשים שעוברים את מה שאני מרגיש. העדר עניין בחיים וחסר רצון כרוני לחיות. האמת - לא מבין איך אנשים רוצים לחיות בעולם הזה ועוד להביא ילדים לעולם. ואיך אפשר בכלל לעזור למישהו במצבי? מה עוד שנסיתי סוגים שונים של "טיפולים" ללא הצלחה. אנשים יודעים לקחת כסף, אבל אין להם יכולת לעזור.