מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
07/09/15 11:44
2 תגובות

כתף קפואה במשך שנתיים, נפתר ב 99 אחוז. הייתי אצל 15 מטפלים שונחם הטובים ביותר בארץ בכל מיני תחומים. מה שעזר בסוף היה 4 חודשים של עיסוי רפואי 1-2 בשבוע ששחרר את כל השרירים המכווצים תוך כדי עבודה על כל הגוף, ואחכ אוסתאופתיה אצל פרד (שמעון) גדג' המקסים (קליניקה בת"א ונתניה), עוד 3 חודשים שעבד על המפרק עצמו ועל שרירים מסויידים. וכמובן כל דבר אחר שצץ. היחיד מבין טובי האוסתאופטים בארץ שידע בדיוק מה לעשות!


תגובות

אבי10
01/04/15 23:48

לצערינו מכוני הפיזיותרפיה במוסדות כמו קופות החולים זנחו את השיטות הטיפוליות בבעיות אלה בשיטת המסאז' העמוק והממוקד כשיטה שאכן יעילה מאד אך דורשת מהמטופל כושר סבל לא קטן בגלל הכאבים בזמן הטיפול.במקום זאת המכונים מתרכזים בשיטות כמו אולטראסאונד.גלים קצרים.גלי הלם.רדיו פרקוונסי,תרגולים וכו'.
במיקרים בהם יש משקע סידני במפרק אכן המסאז' העמוק יכול לגרום לנזק נוסף.הטיפול במקרים אלה לפי מנסיוני טבילה באמבטית מים חמים או ג'קוזי תוך תרגולים בלווי תרופות מתאימות מאד יעילה. במידה שאחרי צילום האזור מתברר שאין משקע.המסאז' העמוק הוא אופציה מאד יעילה.שיטה הזהב שאני אימצתי ושאינה נהוגה כל כך בארץ בניגוד לארצות רבות בעולם,אותי היא הצילה משני ניתוחים.והיא "אפיתרפיה" -טיפול בעזרת ארס דבורים.תקצר היריעה כאן מלפרטה.אך לי היא עשתה ניסים לא רק לברך או כתף,אלא גם לקבל תמונת דם של ספורטאי צעיר.והחשוב מכל להורדת רמת הדלקת בגוף (בדיקות הבודקות זאת:CRP.וקלפרוטקטין).
לא לבצע זאת באופן עצמאי כמוני ,כי אתה צריך להיות בעל ידע בתחום.יש בארץ מטפלים בתחום.כיום הם מטפלים בהנחיית רופאים ונוקטים בכל אמצעי הזהירות.
קראו קצת על כך: http://www.apitherapy.co.il/beevenom.htm יש באינטרנט המון סרטוני יוטיוב בנושא.המון אתרי מצויינים
(באנגלית) כמוhttp://www.apitherapy.org/category/apitherapy/news-blog/
בריאות

אבי10
07/09/15 11:44

תוספת וכהמשך לעיל:הנה סרטון המסביר את אופן פעולתו של החומר הכי חשוב מתוך למעלה מ 40 חומרים המצויים בארס הדבורה הרי הוא המיליטין הכל כך יעיל נגד כאבים הנגרמים על רקע אוטואימוני ולא ממקור בקטריאלי:
https://www.youtube.com/watch?t=79&v=lqcWMrg06NQ כמה חבל שיש בין 40 החומרים הכלולים בארס גם את ההיסטמין המהווה לחלקינו הקטן את סכנת גרימת אלרגיה שלעיתים אמנם רחוקות לגרום לשוק אנפילקטי.
לחוששים מטיפול בארס דבורים בגלל הכאב או קיום אלרגיה, מפתחים המון משחות וקרמים טובים.הנה דוגמא לקרם מבטיח בעוצמתו(רוב המשחות המכילות ארס דבורים מגיעות לעשירת העוצמה של ארס טרי הנשמר בהקפאה)שעליו נרשם פטנט ונטען שכמות מזערית ממנו שווה לעוצמת ולריכוז שיש בעקיצת דבורה אחת לטיפול בבחילה.בכאב.במחלת גאוט ובדלקת פרקים:
New Bee Venom Cream Being Launched to Treat Arthritis, Gout, Pain, Nausea

http://apitherapy.blogspot.co.il/2015/09/new-bee-venom-cream-being-launched-to.html
בריאות