מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
04/04/15 20:16
1 תגובות

שלום,

אני בת 54 וחולה ב AS (אנקילוזינג ספונדיליטיס) או בעברית "קשחת השלד" במשך מעל שנתיים.

אני מטופלת בטיפול הביולוגי- יומירה ומזריקה את התרופה לעצמי בבית.



אני גננת ועובדת ב100% משרה. הכאבים הם לאורך כל היום, למרות שלמדתי להתעלם מהם לעיתים. לאחרונה גיליתי שבזמן מנוחה בשכיבה מאוזנת - רמת הכאב יורדת.



לצערי, נאסר עליי ליטול משככי כאבים בשל ירידה בתפקודי הכליה כך שעליי לטפל בעצי בדיקור סיני וטיפולים אלטרנטיבים שדורשים ממני הוצאות נוספות.



עד היום לא פניתי לאף גורם. אני משלמת מכיסי את הזריקות היקרות של הטיפול הביולוגי (לאחר אישור של קופת חולים)- אני משלמת 1,000 ש"ח לרבעון וגם משלמת עוד 1,200 לחודשיים עבור הדיקור הסיני (מכיוון שאסור לי לקחת משככי כאבים).



בנוסף, בעבודה לא יודעים על המחלה. אני רוצה להמשיך לעבוד ולא לפגוע בפנסיה שלי שקרובה מאוד.



שאלותי הן:

1. מהן זכויותי?

2. למי עלי לפנות ? (כל הניירת מאוד קשה לי ובשל הכאבים אני לא פנויה לכך)

3. תוכל להפנות אותי למשהו שמתמחה בזכויות שלי בעקבות המחלה (אני גרה בקריית שמונה).

4. האם אוכל לקבל החזרים עבור הדיקור שאני נאלצת לעשות, ימי עבודה שאני מבטלת בעקבות הבדיקות, נסיעות רבות לבתי חולים וכו'?

5. במידה וביטוח לאומי ידעו על המקרה שלי - האם זה יפגע לי בפנסיה? (אני עובדת משרד החינוך ולי יש אפשרות לצאת לפנסיה בגיל 55)



אשמח לעזרתכם.


תגובות

עו-ד-אופיר-בן-משה
מנהל קבוצה
מתמחה בתביעות נזיקין, תביעות ביטוח למיניהן וליטיגציה אזרחית על כל רבדיה, לרבות: רשלנות רפואית, תאונות דרכים,  רשלנות מקצועית תביעות רכוש,תאונות עבודה ,.דיני ביטוח (סיעוד, אובדן כושר עבודה) ועוד כמי שייצג במשך שנים חברות ביטוח וגופים מוסדיים, מכיר היטב כיצד המערכת פועלת מלפני ומלפנים.  כמו כן משמש בהתנדבות כיועץ המשפטי של יחידת חילוץ והצלה "בראל". תחומי התמחות: תביעות בגין נזקי גוף – רשלנות רפואית, תאונת דרכים, תביעות ביטוחיות, תאונות עבודה, תאונות למיניהן. תביעות ביטוח. תביעות רכוש. תביעות נגד ביטוח לאומי.    
06/04/15 9:11

שום רב וחג שמח,

אשמח לסייע לך במענה לשאלותייך. הואיל ומדובר בשאלות רבות וקיים קושי להשיב על כולן בכתב, הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדי לאחר החג ואשמח להסביר לך על כל התהליך.

03-5661010

בברכה,


אופיר