מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
10/05/15 23:27
8 תגובות

היי

זו לא באמת שאלה, או משהו חכם שאני באה להגיד. אני פשוט מרגישה צורך לפרוק.

אני הייתי יחסית מלאה עד לפני כמה שנים ופתאום נכנס לי ג'וק לראש שאני חייבת להיות רזה. הפסקתי לאכול וירדתי המון במשקל. כולם דאגו לי, הבוסית שלי הייתה מביאה לי אוכל ומכריחה אותי לאכול (הייתי מקיאה את זה אח"כ), חברה שהתמודדה עם אנורקסיה, סיפרה לי על בעיות בפוריות, שתלים חדשים בשיניים, הכל. לא הזיז חי, הייתי רזה ואהבתי את זה. זה היה כ"כ כיף לשמוע מאנשים כמה אני רזה מדי.

ואז חבר שלי הציע לי נישואים ופתאום נכנסתי לפניקה שאולי אני מגזימה ולא אוכל להביא ילדים ופתאום הכל היה כ"כ אמיתי. אז התחלתי לאכול. ועליתי במשקל מהר יותר ממה שירדתי. עליתי עשר קילו בשנה וחצי האחרונות. הפסקתי לעשות ספורט ואני לא מפסיקה לאכול. אני פשוט לא מצליחה לעצור את עצמי. אני כבר בייאוש מוחלט שאני פשוט אהיה שמנה לנצח. אני מסתכלת במראה ומתחילה לבכות. אני שונאת את איך אני נראית ושניה אח"כ מוציאה שוקו מהמקרר ומחממת לי טוסט. אני מגעילה את עצמי. אני לפעמים יושבת בעבודה ופשוט מסתכלת למטה אל הבטן. בכוונה, כדי להיגעל מעצמי. אולי זה יעזור.

זה לא עוזר.

אני לא מפסיקה לאכול.

אני ממש שונאת את הגוף שלי ואני כבר מתחילה לשנוא את עצמי


תגובות

מהניסין שלי, לאהוב את עצמך, בלי קשר אם את שוקלת יותר או פחות, הוא מערך שכדאי לאמץ שכן הוא במהותו פותר המרבה קשיים... אני עשיתי את זה עם הרבה טיפולי שיאצו ועם טאי צ'י, שלאט לאט לימדו אותי להפנות תשומת לב מעניינת אל עצמי. חפשי דרך לחבב את עצמך, זה באמת לא רלבנטי כמה את שוקלת.

רונית4
מנהל קבוצה
יש לי הפרעת אכילה מסוג זללנות כלומר אני קונה אוכל בכמות קלורית גבוהה ואוכלת אותו במהירות
16/04/15 17:47

היי את לא ...סתם את בטוח מס 1 בכל מיני דברים Nעניין אותי במה את טובה ?במה את מוכשרת?

מיכל-אפק
16/04/15 18:09

הי. ציינת שזאת לא שאלה, אבל לי יש שאלה: חשבת על לפנות לעזרה? למשל להתחיל ללכת לתזונאית טובה שתוכל לעזור לך ללמוד לאכול נכון, לא יותר מידי ולא פחות מידי? חשבת על ללכת לטיפול נפשי רגשי כלשהו שיעזור לך להתמודד עם השינויים הקיצוניים ועם בעיית הדימוי העצמי שלך? ניסית משהו?

She-Wolf
06/05/15 19:24

תזונאית טובה? אחת כזאת שתשב לך על הראש ותמדוד לך בכוס כל מה שאת אוכלת? אני לא מכירה דבר כזה. הן יודעות הכול, הן מתנשאות והן יודעות בעיקר לייעץ. אני לא התרשמתי. כל תזונאית שפגשתי במהלך חיי הייתה פשוט מלאה בחשיבות עצמית: "אני יודעת יותר טוב ממך מה את צריכה לאכול. אני יודעת שאת צריכה להיות יותר רזה/יותר שמנה. כל תזונאית שמתראיינת בתכניות בוקר רק גורעת מהסיטואציה. אני ב-ח-יי-ם לא אתן להן להתקרב אליי.

מיכל-אפק
06/05/15 21:17

וואו, היתה לך ממש חוויה לא טובה מדיאטניות. צר לי. מניסיון ארוך שנים בעבודה צמודה עם דיאטניות, ועם המון מטופלים שהולכים במקביל גם לדיאטניות - יש גם חוויה לגמרי אחרת!! אם אי פעם תשני את דעתך, אני אשמח להמליץ לך על אנשי מקצוע טובים שאני די משוכנעת שיתנו לך חוויה אחרת. ומה לגבי טיפול נפשי כלשהו? או אולי טיפול מסוג גוף נפש?

She-Wolf
09/05/15 12:24

יש בעיקר. טרם פגשתי אחת שלא חושבת שהשמש זורחת לה מהת**

מיכל-אפק
09/05/15 21:25

לא הבנתי... יש בעיקר?

She-Wolf
10/05/15 23:27

יש יותר דיאטניות שחושבות שהאגו שלהן חשוב יותר מהתפקיד מאשר נשמות טובות שבאמת אכפת להן מהמטופלת.