מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
20/05/15 21:31
10 תגובות

אני מאבדת את עצמי, כולי מבולבלת. אני לא יודעת מה רוצים ממני, כל פעם גומלת בי ההחלטה לסיים עם זה ואיכשהו הכל מסביב קורה בדיוק כשאני צריכה שיהיה שקט מסביב.

ושלא נדבר על אנשים שטורחים לדחוף אותך לקצה לבחון אותך - ככה אני מרגישה, וכל פוש כזה גורם לי לרצות לסיים עם זה יותר מהר. המטפלת שלי אמרה לי להתקשר אליה עם מרגיש לי משהו כזה, זה כבר מביך אותי לטלפן וגם חשבתי לעצמי שבפעם הבאה שזה יקרה אני אשאיר את זה לעצמי, כי בסופו של דבר בזמן שזה קורה אני באמת רוצה בזה. אז בשביל מה להתקשר?

אני כבר לא יודעת לאן להמשיך הכל כל כך מבולבל ומטריד אני מרגישה פתאום שאין לי יותר גרם של כח:(


תגובות

שרי16
19/05/15 21:10
אאא5
20/05/15 11:08

היי שרי
אכן זה שלב לא פשוט אסור לך ליהיות לבדך
את חייבת לפרוק ולדבר על זה כל הזמן. עם חברה טובה או ידיד. גם אני פה בשבילך.
שולחת לך חיבוק

שרי16
20/05/15 15:18

תודה אאא5 זה באמת קשה אבל התגובות עוזרות לי לשמור על עצמי שפויה בזמנים כאלה :) תודה לך אני מקווה שזה יחלוף תכף...

שרי16
20/05/15 15:44

מלודי איפה את? אני מחכה לך...

מיכל-אפק
20/05/15 19:12

הי שרי. ספרי קצת יותר על הבילבול שלך. מה את מרגישה? מה הקולות המבלבלים שבראשך?

מלודי1
מנהל קבוצה
20/05/15 19:43

הי יקרה . אני כל כך מצטערת שלא ראיתי קודם . היה לי יומיים מאד עמוסים בעבודה . אבל אני כל כך שמחה מצד שני שאת מבקשת תגובה . זה מראה שאת מרגישה כאן בנוח ! ובכן - לגבי מה שכתבת . הייתי ממש רוצה בשבילך שפעם אחת תנסי לתקשר עם המטפלת שלך בצורה יותר קרובה . אם היא בקשה שתתקשרי זה אומר שהיא יכולה ומסוגלת לזה . ואת מצידך רק צריכה לעשות את הצעד הקטן ( אני יודעת שהוא נראה לך כמו הר ) ולהרים אליה טלפון . אני דואגת מהמחשבות שלך . אני חושבת שחשוב מאד שתשתפי בהם אנשים שמבינים באמת שמצד אחד לא יסבלו . מצד שני שיוכלו לעזור לך בזמנים קשים . יש המון פעמים שנראה שכבר נמאס ועדיף שיגמר . אבל בזמנים כאלה . תנסי לזכור רגעים טובים . שלא היית רוצה לפספס בחיים . כמו הולדת ילדך וכו׳ בזמנים כאלה אני בטוחה שהיית רוצה לשרוד על מנת לחוות אותם . תנסי לזכור רגעים כאלה . על מנת שזה יחזיק אותך במצבים שהכל נראה שחור . בנוסף , אני מאד אשמח אם תשלחי לי הודעה בפרטי כשאת במצב כזה כי הודעות בפרטי אני רואה במייל ואז לא תצטרכי לחכות שאני אכנס לאתר . תתני לאנשים להיות שם בשבילך

מלודי1
מנהל קבוצה
20/05/15 19:57

התכוונתי אנשים שלא יבהלו כמובן

שרי16
20/05/15 21:03

יש לי 2 קולות אחד שרוצה לסיים, ולא רואה צל של תקווה. הפוך, אני חושבת בזמן כזה - שזה רק יהיה טוב יותר לכולם. ומהצד השני, השפוי, אני רוצה להישאר ולהתאמץ לתקן ולהתקדם. אבל בזמן שהקול השני צץ אני מרגישה שאני לא אשלוט בעצמי. זאת בעצם מטרתה של השיחת טלפון לתת למטפלת שלי הזדמנות להשמיע את הקול השפוי שבתוכי שנעלם בזמן הזה.
והתקשרתי, אבל זה מתקדם לכיוון שאני לא אוהבת. את יכולה לתאר לעצמך לאן... כולם מחליטים במקומי ודואגים, אני לא אוהבת את זה אני יודעת לדאוג לעצמי מגיל קטן וזה מרגיש לי כמו כפייה וחדירה ושליטה, (אם את יכולה להבין למה אני מתכוונת) וברגעים כאילו גומלת בי ההחלטה לחתוך ולנתק את הקשר וזה דבר שאני הכי לא רוצה בעולם כי היא חשובה לי מאוד!!

מלודי1
מנהל קבוצה
20/05/15 21:26

שום דבר לא יתקדם לכיוון שאת לא רוצה . אני מעריכה אותך מאד .... ולא מזמן גם נודע לי . כמה את רגישה לזולת :) אני מאמינה בך . אני רואה כמה התקדמת בחיים ומקווה שאותו כוח מדהים שעמד לך בזמן ההתקדמויות יעזור לך גם הפעם . תמשיכי לשתף את המטפלת שלך למרות שכרגע , אולי קשה לך עם התגובות שלה . דווקא כשנמצאים במצב רגיש חשוב לשמור על קשר רצוף עם המטפלת .

שרי16
20/05/15 21:31