מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
13/06/16 18:06
4 תגובות

היי

אני בודד בן 46 ותמיד הייתי.אומנם עובד אבל בעבודה ובחיים אוכל לבד ומתמודד עם קשיי החיים בעזרת....אמי לצערי...אני כעת עברתי לדירה שכורה לבדי...החלטתי לקחת את חיי לשליטתי. עדיין מרגיש בודד. קשה לי כי נראה לי שאנשים רוצים לפגוע בי או להחליש אותי וכו. קשה לי כי התרגלתי להיפגע. אני מנסה להתחזק. יש כאן מישהי שחולקת דברים דומים ורוצה לשוחח?


תגובות

yaron2015
21/06/15 3:51

איש יקר שלום
אני מבטיח לך שיש לא מעט נשים באתר בסטטוס שלך אבל משום מה וזאת בניגוד אלייך הן מעדיפות להסתתר עמוק בארון הבדידות.
תבדוק אופציות לשתף בפורום אנשים רגישים מאוד בפייסבוק
רק טוב
שלך
המבין

הבודדה
29/10/15 1:39

לפעמים החיים מחייבים אותנו להסתתר בארון הבדידות מפני פחד להיפגע גם כשמנסים להיפתח שוב ושוב נפגעים ושוב מנסים ושוב נפגעים אני אשה גרושה בת 40 לבד שהחברים שלי הם לא בדיוק חברים אני יכולה לשבת בבית ימים ואף אחד אפילו לא יעלה בטובו לברר לשלומי משפחה אין לי אף אחד מהם לא מדבר איתי הבן שלי עזב אותי לטובת אבא שלו ואני בלי עבודה מנסה כמו שאתה כותב בפייסבוק כל מיני קבוצות כדי להכיר אנשים חדשים אבל לכל אחד יש את האינטרס שלו אני לא עובדת כבר כמה חודשים וגם בזה לא הולך הייתי מאוד שמחה לדעת אם יש מישהו שיכול לעזור לי לפחות בעבודה וגם אם נוכל באמת להקים איזושהי קבוצה ביחד כולנו לעזור אחד לשני להתמודד עם הבעיות לפעמים להקשיב ולשמוע אחד את השני גם עוזר ומבלי שנשים לב נעזור אחד לשני למצוא פתרון.

yaron2015
29/10/15 6:18

אני בהחלט מסכים שטובים השניים מן האחד. ברור לי שאני ואת לא הבודדים היחידים הקיימים בעולם ולפעמים חבירה משותפת יכולה להביא לשינוי. הבעייה היא שרוב הבודדים לא מוכנים להודות בבדידותם וקל וחומר להפגש עם המראה שלהם.
את מוזמנת במקביל לפנות אלי למייל שלי דרך האתר.

צביהמרום
13/06/16 18:06

היי, שלומות!!! מעוניינת לשוחח איתך.