מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
24/07/15 14:24
5 תגובות

הי, אני רוצה לשתף, ונראה לי שזה המקום... אני סובל מעיכול מאד מהיר. בעבר הייתי שותה אבקה שנקראת "קונסיל". היום אני משתמש בזרעי צ'יה. אני מערבב כפית זרעים בכוס מים ובולע. זה מאד עוזר. כל חודש אני עושה בד' דם בעיקר כדי לעקוב אחר מצב הכבד. מצבו רע אך יציב. בבדיקה האחרונה רופאת המשפחה גם ביקשה לבדוק את מצב השומנים בדם והכולסטרול. אני חייב להדגיש שאני לא מקפיד על תזונה בריאה או על צום של 12 שעות לפני בדיקת הדם. להפתעתי תוצאות בדיקת השומנים בדם היו ממש טובות. אני כותב "להפתעתי" כי אינני מקפיד על המזונות הנכנסים לגופי... שאלתי: האם הצ'יה היא זאת שמשפיעה על מצב השומנים בדם?


תגובות

Rene2
20/07/15 19:35

אני הורסת את הכבד עם אלכוהול. אוכלת ג'אנק פוד, מסרבת לעשות בדיקות ממוגרפיה, קולונוסקופיה, בדיקות דם, פוטנצייאלים מעוררים וחוסר פוטנציאלים. תגידו שאני הורגת את עצמי - אני אצחק עליכם. זה הריפוי הכי טבעי שאני יכולה להעניק לעצמי. ויקומו הרופאים המנומקים שיתווכחו איתי

הטיבעי
מנהל קבוצה
21/07/15 11:41

היי רנה
אם תמשיכי להרוס את הכבד בכוונה נחשי מה יקרה ? הוא יהרס. אפילו שיפוד מהכבד שלך לא הייתי מזמין.
גם בתור אדם בריא לחלוטין הרי שדיאטה שכזו היא לירות לעצמך ברגל. אני שותה שוט מהוויסקי האהוב עליי פעם בחודש. לא נוגע בג׳אנק-פוד. שתיתי אלכוהל קרוב ל 20 שנה. והרבה. הבירות הכי טעימות בעולם ממבשלות עצמאיות ברחבי ארה״ב. וויסקי רק סקוטש-סקוטי, מדף עליון. וודקה איכותית בלבד. ודי. אני ממליץ על שינוי גורף לדיאטה פליאותלית כשל ד״ר ווילס. זה טוב להכל מאזן ומחזק את הגוף. איך שלא תסתכלי על זה הטרשת נותנת לנו ביס אחושלוק..אנחנו הדיאטה שלה. אנחנו מזינים אותה. נזין בשיט נקבל שיט. חוק טבע. אנחנו לא יותר חזקים מעצמנו. אולי בגיל 25 אבל אנחנו לא. הזיני עצמך בכוונה, תוכן, מזון, שינה, רוגע. הזיני עצמך בדברים טובים גם מזון גם מחשבה ונראה לי שלא תתחרטי. :)

הטיבעי
מנהל קבוצה
21/07/15 11:49

היי רונן. מצבו רע אך יציב. לא מדוייק. זו דינמיקה מתפתחת רע זה לא יציב אלא מ ח ו ר ב ן. נשמע טוב עם הצ׳יה לא ניסיתי עדיין. תזונה בריאה זה כל כך כיף. ו ח ש ו ב. לעזזל אתה אבא. הם צריכים אותך. נו כבר אוף עם התירוצים. אני מקנא בך. הטרשת סיכלה 3 סיבובים עם נשים. תוכננה משפחה. ואין אפאחד עכשיו. מלבדי. אני פה. לא תרופות לא השלמה וקבלה אלא מאבק מלחמה יומיומית ליצור איזון גופני. אומר שוב: הייתי במצב פיתה. אני כבר לא. איזה כיף :)

Rene2
21/07/15 16:04

אל תהיה גורף, הטבעי - אני עושה שכלול הפסד מול רווח. עושה בעיקר מה שעושה לי טוב. אם אלכוהול יקצר את חיי לא אתווכח איתו. הטרשת היתה פה קודם. אני אוכלת מה בראש שלי ושותה אלכוהול כי השעות הקשות עוברות נכון יותר. אם הייתי סובלת, הייתי מפסיקה. אני לא מזוכיסטית, אני בעיקר חיה במחשבה חיובית ומפוייסת עם המזון שנכנס לי לפה. מחשבה חיובית היא האדרנלין שלי. ההומור העצמי הוא פרטנר נפלא. המאבק צריך להתקיים בבפנוכו - כול השאר מגיע כבונוס.

הטיבעי
מנהל קבוצה
24/07/15 14:24

היי רנה
אהיה גורף לחלוטין בגלל זה אני עומד על הרגליים, גם אם הן כואבות מאוד ! אלכוהול לא לא לא ! מסכים איתך שלהומור עצמי חשיבות מכרעת ובכלל יכולת לחשוב חיובי. את לא חזקה יותר מנסיונם של אלפי אנשים. דיאטה בריאה ללא מוצרי חלב סוכר ולחם לבן. מצב רוח ? קצת קאנאביס עושה את העבודה. קצת. כחולת טרשת את תסבלי בכל מקרה. לא יעזור לך כלום אבל תזונה בריאה ופעילות נכונה יכולים להקל על הקשיים הצפויים. לא יודע מה מצבך אבל לא ממליץ להגיע למצב שאני הגעתי אליו. ושתהיה שבת בריאה ורגועה ומצחיקה :)