מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
09/08/15 7:58
3 תגובות

היי חברים,

רציתי לדעת אם יש כאן אנשים עובדים. אם כן, במה? ואיך אתם מסתדרים?


תגובות

אני מצטרף לשאלתך מתוך תחושה ששיקום מלא כולל בתוכו חזרה לעבודה . אם כי לא בטוח שמעסיקים רבים ירצו לקבל לעבודה עובדים הלוקים בתסמונת ומן הסתם יעדרו רבות .
חשבתי על לעבוד מהבית שווק באינטרנט וכדומה .
ניסיתי ולצערי לא עמדתי בכך .
שיחה עם הפסיכולוגית די גרמה להבין שעלי להמתין לימים טובים יותר.

varduku
מנהל קבוצה
08/08/15 0:33

היי,
אני מכירה כמה חולים שמנסים בכל מאודם להישאר במעגל העבודה למרות הכאב.
זה קשה מאוד במיוחד לאור העובדה שאף אחד חוץ מהחולים אינו יודע כמה מאמץ וסבל נדרש מאיתנו למרות התנאים שבד"כ אינם מתאימים לחולי סיארפיאס ולאור העובדה כי הבורות הסביבתית למצב לעיתים מחריפה את הכאב.
זה מאתגר אבל אפשרי.

אני עדיין מאמינה כי בעזרת טיפול מקצועי נכון בשילוב הקלה על הכאב יהיה ניתן לקיים אורח חיים מינמלי סביר.
מהחוויה האישית שלי ומהניסיון הכאוב שלי , הטיפול הנכון והמקצועי ביותר עבור חולי סיארפיאס הינו שיקום בתל השומר ולא בשום מרכז רפואי אחר שמתיימרים להציג אותו כמרכז של סיארפיאס.

אל ייאוש. בהתמדה ובנחישות את תגיעי אל הטיפול הנכון.
החזיקי מעמד!

sraifer
09/08/15 7:58

שלום
אני עובדת, אבל אני נלחמת בשביל זה, עברתי בעבודה כשלוש שנים התעללות, אני עובדת בחברה גדולה , יש לי קביעות ולכן לא קל לפטר אותי אבל מתברר שמאוד קל להתעלל למרות המכתבים מרופא תעסוקה. לא מספיק להתמודד אם המצב והכאב צריך להתמודד אם הסביבה שחושבת שזו הצגה-כיף, בעבר כתבתי בכמוני על מה שעברתי בעבודה, כיום שינו לי תפקיד מלבורנטית לתפקיד פקידותי שאיתו קל לי יותר להתמודד. אין לי ברירה אין מי שיתמוך בי כלכלית.