מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
03/08/15 18:46
2 תגובות

היי אני חדשה פה :)

קראתי את הספר אדם רגיש מאוד כמה וכמה פעמים וממש הזדהתי איתו ..



וכבר הרבה זמן אני מחפשת פורום מקום של תמיכה . כי תמיכה באה בקלות מאנשים שמבינים אותך ודומים לך



כמה בערך אנשים הקהילה הזו מונה ?


תגובות

lily29
01/08/15 11:16

אני לא יודעת בדיוק כמה אנשים יש כאן, אבל גם אני חדשה כאן ובדיוק כמוך מאוד מאוד התחברתי לספר...

gg1
03/08/15 18:46

ברוכה הבאה טובה! זה פורום קטן וחדש יחסית, 21 אנשים רגישים :) ובאופן משמח לאט לאט מצטרפים עוד ועוד.
את צודקת, העניין המרכזי של אנשים רגישים מאוד זה שהנושא בארץ לא במודעות גבוהה, וחסרות מסגרות יציבות תומכות ומחבקות עבורינו. למרבה הצער, מקטלגים לפעמים את הרגישות, שלא בצדק, כשלל תופעות אחרות שאינן עונות על הצרכים של האדם הרגיש. הרגישות למעשה נותרת ללא מענה של ממש, כי היא נושא בפני עצמו שאינו תלוי בתופעות אחרות כמו חרדה ודיכאון למשל, אלא רק נושא שמשפיע על תופעות אלו ואף מעצים אותן. הרגישות היא המהות ולא התופעות הרבות האחרות שקיימות לפעמים, בדגש על לפעמים, בסמוך לרגישות. לעתים קשה להבחין ברגישות גבוהה וללמוד אותה על מנת לחיות איתה בשלום, ללא המודעות, הידע והכלים שכולם עדיין חדשים בעולם בכלל ובארץ עוד יותר. למי שמתעניין, מעבר ל-2 הספרים שתורגמו כבר לעברית ("אדם רגיש מאוד" ו"ילד רגיש מאוד"), באנגלית קיימים כבר מספר ספרים של ד"ר איילין ארון שהיא הפסיכולוגית החלוצה שמובילה את התחום בעולם כולו.
ללא ספק אחד הדברים החשובים זו התמיכה הקבוצתית, ואני מקווה שהפורום הזה רק ימשיך לגדול ושנמשיך להקשיב לסייע ולתמוך אחד בשני, ואם תהיה היענות ממשית ניתן לנסות ולארגן מפגש תמיכה.