מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
23/02/16 16:04
3 תגובות

היי לכולם אני עינב בת 23, ואני סובלת בערך קצת יותר משנתיים מרפלוקס ודלקת בקיבה, התלוננתי על כאבים לרופאה שלי והיא שלחה אותי לעשות את כל הבדיקות האפשריות עד שגילנו בעזרת גסטרוסקופיה שיש לי פוליפים שצריך להוציא, דלקת בקיבה, והליקובקטר, טיפלתי בחיידק, והוציאו את הפוליפ שמן הסתם חזר בפעם השנייה שעשיתי,

אני כבר נואשת מהניסיונות להבין מה הרופאים רוצים ממני, הלכתי לכמה מומחים, כל אחד נותן לי את אותה התשובה שאין מה לעשות שאני צריכה לקחת את הכדורים נקסיום שאם אני יום אחד בלעדיהם אני מתה מהצרבות, ואני משתדלת לשמור על התזונה שהוא המליץ לי..

שלחו אותי לתזונאי, אבל אין לי יותר מידיי מה להגיד לו הוא לא מחדש שום דבר שלא רשום באינטרנט,

אני רוצה להתחיל להתאמן אבל אם אני שוכבת יותר מידיי אני מרגישה שכל החומצות מהקיבה עולות ושורפות לי את הגרון, אני גם סובלת מכאבי גרון נוראיים שהרופאה אמרה שאין מה לעשות איתם כי הם פנימיים.

אז לסיכום, אין מה לעשות עם שום דבר, הצעתי לרופא שנעשה ניתוח לתקן את מה שלא בסדר שם, הוא פשוט צחק עליי.

כרגע אני מיואשת, ולא יודעת מה לעשות עם זה, לא נעים לי להיות בחברת אנשים עם הצרבות האלה, וכל האוויר שמצטבר לי בקיבה , אפשר לראות את הקיבה שלי יוצאת החוצה כל הזמן ולפעמים זה מחמיר ונראה כאילו אני בהריון כבר.

רציתי לדעת אם יש מישהו שסובל/סבל מסימפטומים כמו שלי ויש לו משהו להמליץ לי לעשות?


תגובות

עמית-אלתם
20/02/16 19:59

למה הרפא לא מסכים לניתוח ,מה הסיבה?את צעירה מכדי להיות תלויה בנקסיום ,הוא פוגע בספיגת מינרלים(תתיעצי עפ תזונאית בכדי שלא יהיו מחסורים ,אולי את צריכה תוספים?

עמית-אלתם
23/02/16 16:04

התעמלות שיטת פאולה עשויה לעזור במידה ויש לך מספיק משמעת עצמית לתרגל בבית כל יום

tomera
16/08/17 13:07

הצלחתי להיפטר מהצרבות וכאבי הבטן והגרון הלא הגיוניים שהיו לי בעזרת שימוש בחומץ תפוחים. מדללים כף חומץ תפוחים בחצי כוס מים ושותים בבוקר ובערב על בטן ריקה. לי זה פתר את הבעיה לחלוטין :-)