מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
08/08/15 6:55
2 תגובות

יש כל מיני סיבות שבגללם אנשים מחליטים לשים לב ולבחור בתזונה שלהם: בריאות, ירידה במשקל, דאגה לבעלי חיים, ניסיונות להשיג הנאה/סגולות שלהם מיוחסת התזונה כמו שיפור בזיכרון, שובע וכיוצא בזה.



מה הביא אתכם להתעניין בתזונה/ בפורום של תזונת רו פוד ויתרונותייה?






תגובות

אני תמיד רציתי לרזות ובחנתי הרבה מזונות...הכי מדהים היה אפקט הפסקת חלב ומוצריו שלא רק הוריד אצלי את רמות הסוכר בדם אלא גם גרם להרזיה והוכיח בפועל את מה שטענתי מזמן, שהשמנה היא "דאגה לעתיד" וכדי לרזות צריך לשכנע את הגוף שאין סיבה לדאגה...תמיד נחמד... http://www.camoni.co.il/index.php?idr=402&pid=2316

מייטל
08/08/15 6:55

היי דינה, אפקט הורדת מוצרי חלב הוא אכן מדהים. אני חושבת שלכל בן אדם, ללא קשר להרזיה שווה להוריד מוצרי חלב לחודש ולבדוק מה זה עושה לו לגוף. שמעתי על מקרים שזה חיסל לאנשים אסטמה..

אנשים לא מודעים לזה שאפשר להשיג את הסידן ממקורות אחרים. מהצומח ומהחי יכולים להיות: טחינה משומשום מלא, שקדים, ברוקולי, סרדינים, והרשימה עוד ארוכה. אפשר לחפש באינטרנט כמובן. גוגל יסייע.

מי שלא מסוגל להפסיק כרגע יכול לנסות אפשרות נוספת היא לאכול מוצרי חלב וגבינת עיזים. רופאים ממליצים על חלב עיזים, וטוענים אפילו כי יש לו סגולות מרפא.