מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
10/08/15 11:10
3 תגובות

איזו תזונה עדיפה למיגרנות?

ענת


תגובות

אפרת_זיו
10/08/15 9:53

הי ענת זו שאלה שהייתי מפנה במקביל גם בקהילת כאב פה באתר וגם בפורום תזונה כאן: http://www.camoni.co.il/index.php?idr=26&theme=39

מייטל
10/08/15 10:39

היי ענת או מור?
תודה על שאלתך, היא מתאימה במדוייק לקבוצה שלנו ואנסה להשיב עליה מהידע שלי. מיגרנות יכולות לבוא מסיבות שונות, וחשוב להמשיך ולבדוק מאיפה הן מגיעות משום שהסיבה להן היא החשובה, והיא הגורם לתסמינים שבינהן את חווה מיגרנות.
באופן כללי, מומלץ לצרוך עלי מנגולד, אשר מכילים מגנזיום. מגנזיום יכול לשפר את איכות השינה שגם יכולה לסייע בהפחתת מיגרנות.
עלי מנגולד את יכולה לצרוך בשייק לדוגמא, אם יש לך בלנדר חזק. באופן הזה תקבלי מהם את כל הויטמינים והמינרלים מבלי להרוס אותם בבישול. דוגמא לשייק כזה יכולה להיות: להכניס לבלנדר צרור עלי מנגולד, פרי כלשהו, לדוגמא אגס, 2 תמרים, מים, כפית שמן קוקוס, ומעט קקאו. זה יוצא כמו שוקו, ואת מקבלת המון המון מעלי המנגלוד שהכנסת. חשוב שהבלנדר יהיה חזק.

בנוסף, מומלץ לקצץ בכמויות המלח, משום שהוא מגביר את אגירת המים, שמגביר את לחץ הדם, שיכול לעורר מיגרנות.
כמו כן, מומלץ לבדוק האם את אלרגית או רגישה למזון מסויים, כגון חלב או חיטה, או סוכר!!. מאד כדאי להמנע מדברים מעובדים עתירי סוכר.
אפשר גם לאכול ברוקולי שמכיל קואנזים 10 שעוזר להפחית מיגרנות.

בהצלחה

מייטל

מייטל
10/08/15 11:10

אגב, יש טוענים שממתיקים מלאכותיים, מונוסדיום גלוטמט, קפאין, אלכוהול, ושוקולד, יכולים להחלמיר מיגרנות. נשמע שיש בזה משהו.