מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
21/01/16 23:46
0 תגובות

ראשית מאחל לכולם פה רגעים של נחת!!!!

במשך שנתיים לפחות אני קורא בפורום הנוכחי ומשום מה לא העזתי לכתוב. ראשית אני מודה לכולכם על כל העזרה שהענקתם לי ועזר לי להתמודד בתקופה האחרוה.

קרוב ל4 שנים אני סובל מכאב עצבי ביד שמאל לאחר פציעה מטופל במרפאת כאב כבר 3 שנים. 4 ניתוחים שהאחרון היה ביולי. בחודש האחרון התנפחה לי היד. השבוע הגעתי למנתח באיכילוב והוא הפנה אותי למיון. במיון ביליתי 48 בלי כל התרופות הקבועות. הבדיקה האחרונה הייתה במרפאת כאב שאני מטופל בה אבל אצל רופא אחר. במהלך הבדיקה והתייעצות עם עוד רופא במרפאה אני מבין שהם מדברים על זה שיש לי crps. והנפיחות זה בגלל זיהום בעור.

פעם ראשונה שרופא אומר שזה מה שיש לי ובצורה של עובדה מוגמרת. זה הכניס אותי קצת להלם כי עד היום בגלל שרק חלק מהתסמינים מופיעים וחלקם לא. אז במרפאת כאב ומרפאה הנוירוכירוגית פסלו קיום של crps.

לא יודע כמה עצם ההגדרה ישנה את הלך חיי. לא יוסיפו לי עוד כדורים. הכאב איתי צמוד בשמירה אישית. הטיפול היחידי והאחרון שיש להם להציע לי זה scs.

אין מודעות בעולם למחלה הזאת? או שהיא עד כדי כך מתעתעת בנו וברופאים?

אני קורא למחלה שלי כדור שלג לפני ששמעתי על crps או אלודניה וכו'. כי זה תמיד מרגיש שהכאב כמו כדור שלג שכשהוא מתדרדר הוא גדל ואוסף איתו עוד כמה חברים בדרך (דכאון,חרדה וכו') ובכדי שהוא לא יתדרדר צריך הרבה סבלנות וכח להחזיק אותו.

כמו שכולם פה בטוח יודעים שזה רק קצה המזלג. שוב תודה לכולם!!!!


תגובות