מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
06/08/16 13:56
2 תגובות

היי !! לא הייתי ממליץ לך בשום אופן ללכת לקבל יעוץ מחוץ לבית החולים ..שם יש תזונאית שמכירה ויודעת בדיוק מה מותר ומה לא לאכול ..בידוד זה הדבר הכי נכון כרגע עד שיעלו הספירות מפני שכל וירוס יכול להכניסך למצב של סכנת חיים ..אני נמצא בתוך זה כבר שנתיים וחצי ..בשום אופן לא אוכל מבחוץ והכל כמובן שטוף היטב עם סבון ..מאכלים מבושלים היטב וזהירות מירקות ירוקים ..עכשיו את חייבת להיות במצב של המתנה עד שתחול התאוששות בספירות ..


תגובות

IRITM
מנהל קבוצה
03/08/16 19:33

היי עופר! תודה על התייחסותך ותשובתך.
אבדוק את בדיקות הדם ברגע שאוכל לחזור לעבודה. כרגע אני מושבתת בבית מפחד שאדבק במשהו.
לגמרי במקרה, אני עובדת במעבדה, אבל משום כך פוחדת שהדבק במקום שהוא מועד להדבקויות של אנשים חולים במיוחד במצבי הנוכחי.
ממעטת לצאת מהבית, אבל מבחינת התזונה, אני דווקא דוגלת בתזונת פליאו שהיא הכי בסיסית ובריאה. כמו אוכל לא מעובד וירקות טריים ומעט פירות. ללא גלוטן וללא סוכרים מיותרים, מה ששיפר אצלי מדדים אחרים.
בהתייעצות עם רופא א.א.ג הועלתה השעה שאני אלרגית למשהו. למה? זו קצת בעיה לבדוק, כי אפשר לעשות הרבה מאד בדיקות ולא למצוא. בנתיים אני נוטלת כדור נגד אלרגיה בלית ברירה.

אריק-שין
06/08/16 13:56

יש 2 דברים שיכולים לעזור לך , אני יודע שהם עובדים מאחר נותן אותם למטופלים שלי . 1. תמציות לייף אנרגי שמחזקות מערכת חיסונית. 2. דיקור קוריאני סו-גוק שגם מטפל בהעלאת מערכת חיסונית. אם תרצי פרטים אשמח לעזור .