מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
05/09/16 18:41
1 תגובות

שמי אתי ואני חולת COPD ומתנהלת עם חמצן 24 שעות וכן מסכת BIPAP בלילה. בזמנו פניתי לח"כ אילן גילאון שהוא גם נכה, אבל לא היה לא קול ולא עונה. לכן אני נותנת את תמיכתי במאבק שלכם, ומקווה שיהיה לזה תוצאות חיוביות.


תגובות

נינט-וקנין
05/09/16 18:41

שמי נינט בת 58 ואני שש שנים מחוברת למכונת הנשמה ומחולל חמצן 24 שעות ביממה ( טרכאוסטומיה) , שש שנים אני במלחמה עם הביטוח לאומי ושני עררים בתל השומר ,ותביעה משפטית , כתבתי לחברת הכנסת קורין אלהרר שהיא בעצמה מתניידת בכיסא גלגלים קבלתי ממנה תשובה לקונית שהיא מכירה את הבעיה , ולא עברתי את הועדה ,לפני חודש נודע לי שיש לי גדול סרטני בשד, מכאן אני אומרת לכם שאני כבר לא במלחמת ההתשה הזאת ,כי הרמתי ידיים ,אני בכל אופן תומכם בכם , אריק בהצלחה במאבק נגד כל האטומים שיושבים שם בוועדות ומחלטים החלטות למי מגיע , ולמי לא מגיע, ומה שהם רואים לנגד עיניהם לא את החולה ! אלה רק כמה יחסכו כסף לקופה של הביטוח לאומי , ובנוסף שם בבטוח לאומי פוחדים מתקדמים , אריק אני מחזקת את ידיך בהצלחה!!!!