מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
שירלה

שירלה

מנהל קבוצה
20/10/16 22:47
3 תגובות

היי מחוברת ו Amygdala, תודה שפניתם, אני שמחה שיש מצטרפים. תוכלו להציג את עצמכם? (-:


תגובות

שירלה
מנהל קבוצה
עוסקת במדיטציה ובודהיזם. אוהבת להיות בטבע, או סתם לבלות עם חברים ומשפחה. חושבת שלצד טיפול רפואי ותרופתי, חשוב למצוא דרכים מהנות לשפר את הבריאות!
17/10/16 11:33

ברוך הבא גם אלכס (: אשמח אם כל אחד מכם יכתוב כמה מילים על עצמו ועל הנסיון והחוויה שלו עם מגבלת השתייה.
אוסיף לגבי עצמי- אני כאמור סובלת מאי ספיקת לב, תת תזונה ואגירת נוזלים רבים בגוף (כרגע כ-8ק\"ג נוזלים עודפים בגוף...). סובלת מאד מהבצקות. בהמלצת הרופאים מוגבלת ל 1.5 ליטר נוזלים, ומקבלת פוסיד במינונים מאד גבוהים. מאד מאד מתקשה עם לצמצם את צריכת הנוזלים שלי. קשה לי לא \"להשקות את הגוף\" כשאני מרגישה מיובשת... מצד שני תפוקת השתן לפעמים מאד נמוכה (למרות הפוסיד) ואז אני מתנפחת.... אמיגדלה כאן הציע לי לנסות לשתות סודה בלגימות קטנות. ניסיתי בעבר, אבל היה נדמה לי שאני מתמכרת לתחושה שהסודה נותן וזה דווקא גורם לי לשתות יותר. עכשיו נותנת לזה הזדמנות נוספת, בזכות אמיגדלה (: נראה איך ילך.

אלכס31
20/10/16 13:44

הי שמי אלכס בן 67 סובל מאי ספיקת כליות מאי ספיקת לב מוגבל בשתיה ל- 1 ליטר ביום גזרה בלתי אפשרית ולא אנושית במיוחד בימי הקיץ הלוהטים אצלי עוגף הנוזלים מתרכזים ברגלים וגורמות לבצקות ונפיחות זועתית ברגל לא יכול לנעול נעלים עקב הנפיחות ברגליים מטופל בפוסיד בכל דרך אפשרית בעבר כאשר אושפזתי בבית חילים קיבלתי עירוי של פוסיד אשר גרם לאיבוד של כ-4 ליטר נוזלים (שתן) ביום לאחר שיחרור מבית החולים קיבלתי זריקות פוסיד לוריד ולאחר שיפור במצב עברתי לקבלת כדורים בכל הזמן הזה הגבלת נוזלים ל-1 ליטר ביום הדבר קשה מאוד אך יש לזה גם תופעות לואי מאוד לא נעימות המחסור בנוזלים גורמת לעצירות קשה מאוד מעולם לא הצלחתי לשמור במדויק על הגבלת השתיה ותמיד יש את האיום של מעבר לטיפול דיאליזה אם לא אשמור על הגבלת הנוזלים . ואם לא די בכל אלה אני גם חולה אונקולוגי בקיצור צרות לא חסרות אבל מנסים להיות אופטימים .

אידימי
20/10/16 22:47

שלום אלכס.
אכן, צרות לא חסרות והדרך היחידה שנשארת היא לראות את החיוב בתוך השלילה. זה קשה. אבל משתלם. נכון? איזה ברירה אחרת יש?...
תודה לך שירלה שפתחת את המקום הזה כדי לשתף אחד את השני...